rewolucja iphone...

Data: 2009-05-17 23:05:39
Autor: cpt. Nemo
rewolucja iphone...

Użytkownik "gustaw h." <nomail@nodomain.nocom> napisał w wiadomości
news:op.utxceksioou3liadn-05.local...
tak sobie przejrzałem posty sprzed mniej więcej roku, ponad roku nawet
pusty śmiech mnie ogarnia. ileż to osób zżymało się, że iphone to
beznadziejne gówno nic nie warte, bez softu, bez przyszłości...

Okazuje sie ze mieli racje :)

minął rok i mamy na rynku większą lub mniejszą ilość klonów i kopii
rozwiązań które apple zastosowało po raz pierwszy w swoim urządzeniu.

To znaczy ? Niemanie MMS ? Czy kastrowane dzialanie BT ?
Dobrze choc ze piraci sie zlitowali i pare obejsc zrobili :)

... klonów. jest też jakieś htc, które też niewiadomoskąd się
wzięło...

HTC to zapewne stad ze bylo juz dawno przed iphonem :)

a od apple mamy appstore z tak gigantyczną ilością softu,

A cos zeby mozna bylo czytac i redagowac dokumenty Office przyjete w
kazdym biurze ?

pozzzdrawiam,

rewolucja iphone...