rewolucja w dvb-t - a tu cisza

Data: 2013-03-20 17:33:56
Autor: ToMasz
rewolucja w dvb-t - a tu cisza
W dniu 20.03.2013 12:57, adresss@poczta.pl pisze:
Czesc,

19.03 znowu rewolucja w polskim dvb-t a tu cisza. Dziwne, a moze
wszyscy poszli z widlami do emitela i tvp?

OBawiam się, że jeśli ktoś nie żyje ojcem mateuszem, i debilnymi teleturniejami, telewizją publiczną się wogóle nie interesuje. Mam telewizor, ale nie oglądam niczego co tam tvp puszcza. żeby nie było że jestem jak ciele, dzisiaj (chory jestem i siedzę w domu) przeciągnąłem kabel do starej anteny, żeby zobaczyć czy wogóle mam taką możlwość. mam. odbieram 21 kanałów w tym najciekawszy ( z nazwy) wydawał mi się TVP historia. wiesz co na nim "leciało"? Żniwa. pole, wóz i panie w strojach ludowych śpiewały piosenki. Jak to się ma do discovery? Może źle trafiłem, więc "info" (epg?) i w prawo. niestety mam tylko ten program i następny. co będzie o 21 - nie dowiem się. wina TVP czy Panasonica?
To fajnie że przeszliśmy z analoga na dvbt. szkoda że jeden mux jest nadawany z mocą 55kW inny 2.5kW, szkoda że nie trąbiono o tym przejściu od 10 lat i ze nie było ustawy nakazującej informowanie....
O czym dyskutować? Może jest o czym, ale zainteresowani tematem tu nie bywają....

ToMasz

rewolucja w dvb-t - a tu cisza