rezygnacja z Lukasa czy mogę?

Data: 2010-02-22 22:37:14
Autor: Anna
rezygnacja z Lukasa czy mogę?
witam

chciałam zrezygnować ze swojego e-konta plus juz teraz ale:

1) mam tam lokatę obronna kończy sie w 2011 r

i 2) 2 polisy antidotum

czy moge zrezygnować z konta i czy produkty zostana nienaruszone i zerwane?

jakie wyjście jest ?

Data: 2010-02-22 22:58:47
Autor: RobertS
[...]

chyba nie masz warunku (w umowie lokaty), ze musisz tam miec tez konto osobiste?

imho mozesz z niego zrezygnowac, a lokate miec do konca...tylko o niej nie zapomnij ;-)

RobertS

Data: 2010-02-22 23:06:15
Autor: wiatrak

Użytkownik "Anna" <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:hlutkn$ec1$1mx1.internetia.pl...

czy moge zrezygnować z konta i czy produkty zostana nienaruszone i zerwane?

 Ze strony lukasa:
" Aby założyć lokatę, należy najpierw otworzyć konto.
Posiadacze konta w LUKAS Banku mogą składać zlecenie założenia lokaty na LUKASlinii pod nr telefonu 0 801 33 00 00 oraz +48 71 35 49 009 (Klienci posiadający telekod), w e-banku, posiadając dostęp do konta przez Internet lub w dowolnej placówce LUKAS Banku."

Antidotum PRO jest polisą oszczędnościową, co oznacza, że jest polisą ubezpieczeniową o zaletach rocznej lokaty. Do ubezpieczenia może przystąpić Klient, który spełnia jednocześnie następujące warunki:
1) jest posiadaczem lub współposiadaczem konta dla osób fizycznych w Banku,

Chyba nie pozostaje ci nic innego, jak zmiana na bezpłatne e konto.

wiatrak

Data: 2010-02-23 12:53:32
Autor: witrak()
On 2010-02-22 23:06, wiatrak wrote:
UÂżytkownik "Anna" <anrobak@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:hlutkn$ec1$1mx1.internetia.pl...
czy moge zrezygnowaĂŚ z konta i czy produkty zostana nienaruszone i zerwane?

 Ze strony lukasa:
" Aby zaÂłoÂżyĂŚ lokatĂŞ, naleÂży najpierw otworzyĂŚ konto.
Posiadacze konta w LUKAS Banku mogÂą skÂładaĂŚ zlecenie zaÂłoÂżenia lokaty na LUKASlinii pod nr telefonu 0 801 33 00 00 oraz +48 71 35 49 009 (Klienci posiadajÂący telekod), w e-banku, posiadajÂąc dostĂŞp do konta przez Internet lub w dowolnej placĂłwce LUKAS Banku."

Antidotum PRO jest polisÂą oszczĂŞdnoÂściowÂą, co oznacza, Âże jest polisÂą ubezpieczeniowÂą o zaletach rocznej lokaty. Do ubezpieczenia moÂże przystÂąpiĂŚ Klient, ktĂłry speÂłnia jednoczeÂśnie nastĂŞpujÂące warunki:
1) jest posiadaczem lub wspó³posiadaczem konta dla osób fizycznych w Banku,

Chyba nie pozostaje ci nic innego, jak zmiana na bezpÂłatne e konto.

Ale może warto sprawdzić czy w warunkach polisy wymieniono likwidację konta e-pro jako równoznaczne z zerwaniem lokaty.
Jeśli nie, to konto powinno dać się zlikwidować.

witrak()

Data: 2010-02-23 16:17:03
Autor: kashmiri

"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message news:hluvec$8k5$1node2.news.atman.pl...

[...]

Konto jest wymagane, ABY ZAŁOŻYĆ LOKATĘ, nie aby ona dalej istniała. To jest oferta handlowa i tego się należy trzymać, każda inna interpretacja ze strony banku byłaby niedopuszczalna.

[...]

Jak wyżej. Do ubezpieczenia może PRZYSTĄPIĆ osoba posiadająca konto, a nie "ubezpieczeniem może być objęta tylko osoba posiadająca konto".

Chyba nie pozostaje ci nic innego, jak zmiana na bezpłatne e konto.

IMHO, nie. Najlepiej zadwoń do nich.
k.

Data: 2010-02-23 14:06:03
Autor: witrak()
On 2010-02-23 13:17, kashmiri wrote:
"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message news:hluvec$8k5$1node2.news.atman.pl...
U?ytkownik "Anna" <anrobak@o2.pl> napisa^(3) w wiadomo?ci news:hlutkn$ec1$1mx1.internetia.pl...
czy moge zrezygnowa? z konta i czy produkty zostana nienaruszone i zerwane?

Konto jest wymagane, ABY ZA?O?Y? LOKATE^, nie aby ona dalej istnia^(3)a. To jest oferta handlowa i tego sie^ nale?y trzyma?, ka?da inna interpretacja ze strony banku by^(3)aby niedopuszczalna.

Jak wy?ej. Do ubezpieczenia mo?e PRZYST?PI? osoba posiadaj?ca konto, a nie "ubezpieczeniem mo?e by? obje^ta tylko osoba posiadaj?ca konto".

Chyba nie pozostaje ci nic innego, jak zmiana na bezp^(3)atne e konto.

IMHO, nie. Najlepiej zadwon~ do nich.

Ale to jest Lukas ! Nie ma co do nich dzwonić, bo zawsze powiedzą, że nie można. Trzeba pójść z przygotowanym *na okoliczność* pismem, pytającym o wyjaśnienie "dlaczego nie można bez naruszenia/zerwania" i zażądać zamknięcia.
Jak powiedzą, że to oznacza zerwanie/rozwiązanie lokat, zapytać o podstawę w regulaminie, a jak będą kręcić albo udzielą niekorzystnej odpowiedzi - wyjąć z kieszeni pismo i poprosić o potwierdzenie przyjęcia na kopii (ważne: oprócz podpisu musi być pieczątka banku i imienna pracownika).

witrak()

Data: 2010-02-23 13:28:26
Autor: Marcin Lubojański
Anna wrote:
[...]

Możesz zmienić na zwykłe e-konto. Ponoć teraz ta operacja jest bezpłatna. Wcześniej kasowali za to ze 30zł z tego co pamietam.
Token zostaje.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-02-23 04:46:04
Autor: Jacenty
rezygnacja z Lukasa czy mogę?
Możesz zmienić na zwykłe e-konto. Ponoć teraz ta operacja jest
bezpłatna. Wcześniej kasowali za to ze 30zł z tego co pamietam.
Token zostaje.

To mogę potwierdzić. W zeszłym tygodniu zamieniłem ekonto pro na
bezpłatne ekonto i obyło się bez opłat.

Data: 2010-02-23 08:39:32
Autor: eisenberg
rezygnacja z Lukasa czy mogę?
On 23 Lut, 13:28, Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usen...@op.pl>
wrote:
Anna wrote:
> [...]

Możesz zmienić na zwykłe e-konto. Ponoć teraz ta operacja jest
bezpłatna. Wcześniej kasowali za to ze 30zł z tego co pamietam.

-- www.tramping.slask.pl- relacje z wypraw, galeria, porady, niusy,
tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowicewww.duzy-biust.pl- porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje
jędrny biust

W TOiP znalazłem że taka zamiana kosztuje 10 zł

Data: 2010-02-23 09:35:07
Autor: Jacenty
On 23 Lut, 17:39, eisenberg <eisenb...@neo.pl> wrote:

W TOiP znalazłem że taka zamiana kosztuje 10 zł

Owszem pisze, ale teraz nie pobierają.

rezygnacja z Lukasa czy mogę?