rezygnacja z TPSA po 30 latach , co z kablami?

Data: 2009-07-02 11:44:59
Autor: Amir
rezygnacja z TPSA po 30 latach , co z kablami?
Przeniosłem numer z TP do ERY

i teraz zastanawiam się co z kablami co idą przez podworko moje i co z słupem drewiany prawie się wywraca, opiera się o płot,

czy mogę to sam zdemontować? czy coś mi za to grozi? czy mogę się domagać aby oni to zrobili?

pozdrawiam

Data: 2009-07-02 17:30:50
Autor: tg
"Amir" <didotom@gazeta.pl> wrote in message news:h2hviv$phk$1inews.gazeta.pl...
czy mogę to sam zdemontować? czy coś mi za to grozi? czy mogę się domagać aby oni to zrobili?

slup zapewne jest wlasnoscia tepsy wiec radzilbym zglosic (ze zdjeciem)
ze ledwo stoi itp. itd.

a w ostatecznosci moze sie przeciez 'sam' do konca przewrocic zanim na kogos
spadnie

bo jezeli ty to zrobisz bez konsultacji (i potwierdzenia na papierku) z nimi
to sobie postawia nastepny na twoj koszt (conajmniej)

rezygnacja z TPSA po 30 latach , co z kablami?