rezygnacja z amexa mille

Data: 2010-02-27 22:30:17
Autor: bartekkr
rezygnacja z amexa mille
Witajcie! Od zeszlego roku mam Amexa Gold z Mille. Waznosc karty mam do 04/11 (wydawana na 2 lata). Chcialbym z niej teraz zrezygnowac, przed naliczeniem oplaty za nastepny rok (200zl). Kiedy powienienem to zrobic i jak? Uda sie przez telefon czy musze sie udac do oddzialu? W regulaminie znalazlem, ze rezygnowac trzeba 45 dni przed wznowieniem karty, ale ona nie traci waznosci w tym roku, wiec nie wiem jak wczesnie powienienem to zrobic. Czy moze data podpisania umowy ma znaczenie - podpisalem pod koniec kwietnia, albo na poczatku maja 2009r.

Data: 2010-02-27 22:43:41
Autor: MarekZ
rezygnacja z amexa mille
Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmc2ut$ibl$1@news.onet.pl...

Uda się przez telefon. Data podpisania umowy nie ma znaczenia.

Najpóźniej 16 marca ale lepiej kilka dni wcześniej. Zapytają o powód rezygnacji i zaproponują coś.

W zeszłym roku proponowali mi całkowite i bezwarunkowe zwolnienie z opłaty. W tym już tylko bezwarunkowe obniżenie opłaty do 50% albo zwolnienie całkowite jeśli wykonam kartą transakcje bezgotówkowe na co najmniej 150 zł (kartami Mille nie wykonuję żadnych transakcji bezgotówkowych).

Data: 2010-02-28 21:44:09
Autor: bartekkr
rezygnacja z amexa mille
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hmc3ge$nlv$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Hm, to nawet mi to odpowiada. Nie wiesz czasem czy jest jakakolwiek szansa na zwolnienie z oplaty w przypadku mBanku - obrot byl nieduzy w ciagu roku, jakies 5000zl? Mam tam normalna Vise Classic.

Data: 2010-02-28 22:24:57
Autor: MarekZ
rezygnacja z amexa mille
Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmekjd$9n3$1@news.onet.pl...

Hm, to nawet mi to odpowiada. Nie wiesz czasem czy jest jakakolwiek szansa na zwolnienie z oplaty w przypadku mBanku - obrot byl nieduzy w ciagu roku, jakies 5000zl? Mam tam normalna Vise Classic.

Nie ma takiej szansy.

Data: 2010-02-28 22:28:08
Autor: bartekkr
rezygnacja z amexa mille
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hmemph$4ba$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

No to uciekam z mBanku z KK w takim razie ;)

Data: 2010-02-27 23:25:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rezygnacja z amexa mille

"bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomoœci news:hmc2ut$ibl$1news.onet.pl...

[...]

IMO nie zgrzeszysz nadmiarem rozwagi, jeœli uczynisz
to na 62 dni przed upływem roku od ,,wydania'' karty.

rezygnacja z amexa mille