rezygnacja z karty mbank

Data: 2011-01-24 20:31:24
Autor: Kotlet
rezygnacja z karty mbank
Witam!
Czy wybor zgubienie karty pociaga za soba (visa classic) automatyczne wyslanei nowej z pobraniem oplaty w mBanku czy nie ?
Zniknela opcja rezygnacja z karty (poprzednio taka byla) i nie wiem czy nie ma w pozostalych haczyka. A chce kartÄ™ zastrzec by nie kusilo.

Pozdrawiam
p.

Data: 2011-01-24 20:06:12
Autor: Olgierd
rezygnacja z karty mbank
On Mon, 24 Jan 2011 20:31:24 +0100, Kotlet wrote:

Czy wybor zgubienie karty pociaga za soba (visa classic) automatyczne
wyslanei nowej z pobraniem oplaty w mBanku czy nie ?

Nie przyślą nowej karty, póki nie zażądasz.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-24 21:27:29
Autor: Kotlet
rezygnacja z karty mbank
W dniu 2011-01-24 21:06, Olgierd pisze:
On Mon, 24 Jan 2011 20:31:24 +0100, Kotlet wrote:

Czy wybor zgubienie karty pociaga za soba (visa classic) automatyczne
wyslanei nowej z pobraniem oplaty w mBanku czy nie ?

Nie przyślą nowej karty, póki nie zażądasz.

to po co wywalili opcje rezygnacji ?

Data: 2011-01-24 21:58:04
Autor: Piotr
rezygnacja z karty mbank
W dniu 2011-01-24 21:27, Kotlet pisze:

to po co wywalili opcje rezygnacji ?

Żebyś musiał wysłuchać konsultanta miauczącego o nierezygnowanie z karty.

pozdrawiam

Data: 2011-01-24 20:59:45
Autor: Olgierd
rezygnacja z karty mbank
On Mon, 24 Jan 2011 21:58:04 +0100, Piotr wrote:

to po co wywalili opcje rezygnacji ?

Żebyś musiał wysłuchać konsultanta miauczącego o nierezygnowanie z
karty.

Nie ma najmniejszej potrzeby dzwonić. Zastrzegasz kartę w systemie, nie zamawiasz nowej i masz problem z głowy.

Data: 2011-01-24 22:22:30
Autor: Piotr
rezygnacja z karty mbank
W dniu 2011-01-24 21:59, Olgierd pisze:

Nie ma najmniejszej potrzeby dzwonić. Zastrzegasz kartę w systemie, nie
zamawiasz nowej i masz problem z głowy.

Przy całkowitej rezygnacji z karty? Jak pozbywałem się mBankowej kredytówki procedura wyglądała tak:
- telefon na infolinie i dyspozycja rezygnacji. Tu jeszcze szybko i sprawnie, przyjmują dyspozycje i informują że w ciągu dwóch dni mają się skontaktować i przysłać formularz który należy podpisać i odesłać.
- po dwóch dniach telefon od wcześniej wspomnianego konsultanta, który nachalnie żebrze o zostawienie karty. Dopiero bardzo zdecydowana odmowa kończy rozmowę i niedługo potem na maila trafia wypełniony dokument wypowiedzenia umowy KK do wydrukowania.
- wydrukowałem, podpisałem, wysłałem pocztą i ... czekam
- w systemie karta ciągle aktywna, więc gdzieś po miesiącu dzwonię do mBanku, coś bajerują że może problemy z pocztą i pismo jeszcze nie dotarło do nich, ale wkrótce po telefonie karta zmienia status na zastrzeżony.
- po ok. 3 miesiącach KK zniknęła z serwisu transakcyjnego.

pozdrawiam

Data: 2011-01-24 21:30:37
Autor: Olgierd
rezygnacja z karty mbank
On Mon, 24 Jan 2011 22:22:30 +0100, Piotr wrote:

Przy całkowitej rezygnacji z karty? Jak pozbywałem się mBankowej
kredytówki procedura wyglądała tak:

Przy rezygnacji tak, natomiast Ty opisałeś procedurę wypowiedzenia umowy. mBank jest inny od innych banków -- pozwala zrezygnować z karty ale nie wypowiadać umowy.

Data: 2011-01-24 22:42:04
Autor: £ukasz F. Tomczyk
rezygnacja z karty mbank
Dnia 24-01-2011 o 22:30:37 Olgierd <no.email.no.spam@no.problem>  napisa³(a):

Przy rezygnacji tak, natomiast Ty opisa³e¶ procedurê wypowiedzenia umowy.
mBank jest inny od innych banków -- pozwala zrezygnowaæ z karty ale nie
wypowiadaæ umowy.

Ale je¶li nie wypowiesz umowy, karta ca³y czas wisi w BIK i bru¼dzi....

Data: 2011-01-24 22:23:33
Autor: MK
rezygnacja z karty mbank
On 24 Sty, 22:42, £ukasz F. Tomczyk <lu...@gazeta.pl> wrote:
Dnia 24-01-2011 o 22:30:37 Olgierd <no.email.no.s...@no.problem>
> [...]

> wypowiadaæ umowy.

Ale je¶li nie wypowiesz umowy, karta ca³y czas wisi w BIK i bru¼dzi.....

Nie w BRE, ja zamykalem tylko przez odklikniecie rezycnacji w serwisie
internetowym i wszystkie mi znikaly z BIKu, w przeciwienstwie do
dziadowskiego Aliora gdzie karta wisi nawet po zakonczeniu okresu
umowy.

MK

Data: 2011-01-24 23:41:42
Autor: XYZ
rezygnacja z karty mbank
On 24.01.2011 22:30, Olgierd wrote:
[...]

A jak wtedy z opłatami za kartę?

Data: 2011-01-25 08:03:50
Autor: Olgierd
rezygnacja z karty mbank
Dnia Mon, 24 Jan 2011 23:41:42 +0100, XYZ napisa³(a):

Przy rezygnacji tak, natomiast Ty opisa³e¶ procedurê wypowiedzenia
umowy. mBank jest inny od innych banków -- pozwala zrezygnowaæ z karty
ale nie wypowiadaæ umowy.

A jak wtedy z op³atami za kartê?

Za debetow± na pewno pobierane nie s±. Za kredytow± chyba te¿ nie (temat by³ do¶æ mocno eksploatowany na forum mBanku).

Data: 2011-01-25 10:38:33
Autor: RobertS
rezygnacja z karty mbank

[...]

op³at NIE MA, testowane na sobie w mBanku i Multi

RobertS

rezygnacja z karty mbank