rezygnacja z wycieczki

Data: 2013-05-28 14:43:10
Autor: mz
rezygnacja z wycieczki
Witam
Zakupiłem w jednym z biur podróży (na ich stronie www) wycieczkę dla rodziny i chciałbym teraz zrezygnować. Zakup nastąpił 20 maja tego roku. Zaliczka została wpłacona. Czy przysługuje mi okres 10 dni na rezygnację z tej wycieczki bez podawania przyczyn ? Na stronie nie widziałem nigdzie takiej informacji podczas rezerwowania. Czy jeżeli wykupiłem 20 maja a 30 maja jest święto i jest wolne to ten ostatni 10 dzień mija mi 31 ?

Data: 2013-05-28 14:56:06
Autor: Andrzej Lawa
rezygnacja z wycieczki
W dniu 28.05.2013 14:43, mz pisze:
[...]

Zrezygnować możesz, ale zaliczka pewnie przepada:

Art. 16. ust. 2.
Przepisów art. 7, 9 i art. 12 ust. 1 nie stosuje się do:
[......]
2) świadczenia, w ściśle oznaczonym okresie, usług w zakresie zakwaterowania, transportu, rozrywek, gastronomii;

(a właśnie art. 7 daje prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu wszelkich świadczeń)

rezygnacja z wycieczki