rezygnacja ze wznowienia kk w mille

Data: 2009-07-12 21:56:37
Autor: Ra
rezygnacja ze wznowienia kk w mille
ktoś pamięta ile wynosił ten okres dla kk wydanych parę lat temu ? Nie mogę chwilowo znaleźć swojego regulaminu, infolinia mówi o 45 dniach
w obecnym widzę jedynie rozwiązanie z 30-dniowym okresem wypowiedzenia
na dodatek posiali moje wypowiedzenie i wygląda na to że przyjdzie mi zapłacić za to wznowienie

Data: 2009-07-12 13:12:39
Autor: Raff
On 12 Lip, 21:56, Ra <a...@aa.com> wrote:
[...]

W starym regulaminie jest 45 dni (par. 24 ust. 4). Zawsze możesz
wypowiedzieć umowę karty z 30-dniowym okresem wypowiedzenia (par. 44
ust.1 p.2).

Data: 2009-07-12 23:09:37
Autor: MK
"Ra" <aa@aa.com> wrote in message news:h3df08$25j$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wypowiedzenie jest chyba zawsze z 30 dniowym okresem. Wazne jest czy karta ma byc wznawiana, jesli tak to musisz chyba 45 )lub juz nawet 60) dni wczesniej, inaczej zaplacisz za produkcje karty. Jesli to drugi rok dzialania na tym samym plastiku, to wystarczy tylko 30 dni lub mniej (hitn: zastrzezenie). W obu przypadkach wystarczy zadzwonic do retencji i bardzo chetnie zdejmuja oplate.

MK

rezygnacja ze wznowienia kk w mille