riser PCI-E

Data: 2018-08-07 23:46:02
Autor: z
riser PCI-E
W dniu 2018-08-07 o 23:20, JaceK pisze:
Przykładowy riser o wspomnianych cechach:
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1ptaoPFXXXXaKaXXXq6xXFXXXa/230068197/HTB1ptaoPFXXXXaKaXXXq6xXFXXXa.jpg

Nie jestem aż tak biegły ale to mi wygląda na zastosowanie w kopaniu kryptowalut. Wtedy GPU wystarcza przepustowość pci 1x i robi się to przez poczciwy kabel USB (istnieją różne złącza i przepustowości pcie (1-16)
Ale do grania to chyba nie wystarczy.

Istnieją pełne risery ale każde takie przelotki (druciarstwo) grozi problemami. trzena go jeszcze zasilić prądem...
Do kopania stosuje się je dla lepszego chłodzenia wielu GPU.

PS. Co to za obudowa? Szukam czegoś małego o niecodziennych proporcjach.
Jak coś znajdę to strasznie drogie albo GPU nie wejdzie albo musi być specjalny zasilacz...

Data: 2018-08-07 23:48:29
Autor: z
riser PCI-E

riser PCI-E