rmuser43 :)

Data: 2012-01-23 17:45:30
Autor: rAzor
rmuser43 :)
Rynce opadli! Patrzcie co - Grzegorz Z. napisaĹ‚ :-)  :
Kamera Szkła Kontaktowego nagrała laptopa z którego korzysta premier Donald
Tusk i uchwyciła przyklejoną do niego karteczkę z loginem i hasłem. Login:
rmuser43, hasło: Niebieski7.

No to i tak nieźle - widać jakieś starania. Rano słyszałem, że dostęp do któregoś z rządowych serwerów www był zabezpieczony loginem: admin i hasłem: admin. :-]
Na cześć fachowców zaintonujmy tę pieśń:
http://tinyurl.com/7vmsnzj
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-01-23 18:03:00
Autor: Arnoldzik
rmuser43 :)
Dnia Mon, 23 Jan 2012 17:45:30 +0100, rAzor napisał(a):

Rynce opadli! Patrzcie co - Grzegorz Z. napisał :-)  :
Kamera Szkła Kontaktowego nagrała laptopa z którego korzysta premier Donald
Tusk i uchwyciła przyklejon± do niego karteczkę z loginem i hasłem. Login:
rmuser43, hasło: Niebieski7.

No to i tak nieĽle - widać jakie¶ starania. Rano słyszałem, że dostęp do którego¶ z rz±dowych serwerów www był zabezpieczony loginem: admin i hasłem: admin. :-]
Na cze¶ć fachowców zaintonujmy tę pie¶ń:
http://tinyurl.com/7vmsnzj

Jacy jeste¶cie żało¶nie smieszni. Nie masz zielonego pojęcia o
zabezpieczeniach osobistych komuterów rz±dowych nie mówi±c o serwerach.

Data: 2012-01-23 18:26:34
Autor: Leprechaun
rmuser43 :)

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jfk2rb$56h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Twoja ulubiona: http://www.youtube.com/watch?v=-iWz-XvVxH0&feature=related

BomBel

Data: 2012-01-23 19:09:51
Autor: raff
rmuser43 :)
On Mon, 23 Jan 2012 17:45:30 +0100, rAzor <komuchy@na.koBym.ru>
wrote:

[...]

To byla strona Tuska. Admin sie postarał: admin/admin1

Jaki premier, taki admin.

R.

Data: 2012-01-23 19:22:46
Autor: rAzor
rmuser43 :)
Rynce opadli! Patrzcie co - raff napisaĹ‚ :-)  :
wrote:

[...]

"Fahofcy" znaczy siÄ™.