roaming - uciekly mi kilobajty

Data: 2015-02-13 20:08:15
Autor: ...:::WISKOLER:::...
roaming - uciekly mi kilobajty
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskrobał(a):

Czy jest jakis skuteczny sposob, zeby zablokowac transmisje danych na androidzie?

Jak wałęsałem sie w poblizu granicy polsko-czeskiej to zawsze (słownie:
zawsze) miałem wyłaczoną transmisje danych. Nie naliczyło mi żadnych
połączeń z netem z Czech.
Mozna to wyłączyć w ustawieniach.
--
....:::WISKOLER:::...
Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz

Data: 2015-02-13 22:14:43
Autor: Titus Atomicus
roaming - uciekly mi kilobajty
In article <syu2oq13kbpa.16j5zvs47urmy.dlg@40tude.net>,
 " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> wrote:

> [...]

Jak wałęsałem sie w poblizu granicy polsko-czeskiej to zawsze (słownie:
zawsze) miałem wyłaczoną transmisje danych. Nie naliczyło mi żadnych

A niby jak skutecznie zrobic w androidzie?
Bo ja ma od dawna wylaczona (a nawet dodatkowo mam APN Switcher i 3G Watchdog) a mimo to cos wykapuje mi od czasu do czasu...
--
TA

Data: 2015-02-14 11:21:28
Autor: Titus Atomicus
roaming - uciekly mi kilobajty
In article <Titus_Atomicus-1A2D9A.22144313022015@node2.news.atman.pl>,

> [...]

Bo ja ma od dawna wylaczona (a nawet dodatkowo mam APN Switcher i 3G Watchdog) a mimo to cos wykapuje mi od czasu do czasu...

A, zapomnialem podac wersji.
Android 2.3.6
--
TA

Data: 2015-02-15 08:42:25
Autor: ...:::WISKOLER:::...
roaming - uciekly mi kilobajty
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskrobał(a):

Android 2.3.6

Mój to 4.1.2 HTC Desire 500
--
....::: WISKOLER :::...
Stirlitz energicznie wtargnął do gabinetu Hitlera. "Czego chcesz?" -

Data: 2015-02-15 13:12:01
Autor: Jeffrey
 ...:::WISKOLER:::... wrote:
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskrobał(a):

Android 2.3.6

Mój to 4.1.2 HTC Desire 500

wcześniej miałem 2.2.2 teraz 4.4 i zawsze da się skutecznie wyłączyć

Data: 2015-02-15 15:30:41
Autor: ...:::WISKOLER:::...
roaming - uciekly mi kilobajty
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Jeffrey
naskrobał(a):

wcześniej miałem 2.2.2 teraz 4.4 i zawsze da się skutecznie wyłączyć

To nie ja mam problem tylko Tytus Atomicus i do niego kieruj odpowiedzi.
--
....::: WISKOLER :::...
- Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

Data: 2015-02-15 19:03:31
Autor: AL
On 2015-02-14 11:21, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Należy wyłączyć transmisję danych w roamingu

jest w ustawieniach (nie mam teraz pod ręką HTC Desire X od żony - tam jest bodajże jeszcze taki system - ale jej to ustawiałem i działa).

w 4.4.4:
Usyawienia->Użycie danych->Dane w roamingu

Data: 2015-02-15 22:23:29
Autor: animka
W dniu 2015-02-15 19:03, AL pisze:
On 2015-02-14 11:21, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Oraz wyłączyć GPRS jak nie korzystasz z internetu.

--
animka

roaming - uciekly mi kilobajty