roaming - uciekly mi kilobajty

Data: 2015-02-14 09:01:04
Autor: W
roaming - uciekly mi kilobajty
 wystukał, co następuje:

Czy jest jakis skuteczny sposob, zeby zablokowac transmisje danych na androidzie?

Hm, można wyłączyć i dane i osobno dane w romingu (niktóre romy mają jeszcze trzecią opcję 'tylko roaming krajowy' więc do koloru do wyboru

Data: 2015-02-18 14:12:07
Autor: Titus Atomicus
roaming - uciekly mi kilobajty
Witam,
Moze troche sie pospieszylem z tym 'uciekly mi kilobajty w roamingu'.

Faktem jest ze nieoczekiwanie znalazlem sie w zasiegu slowackiego operatora (o czym swiadczyl stosowny sms) i w tym mniej wiecej czasie 'polecialo mi' prawie 0.5 MB danych. Czy rzeczywiscie to bylo w roamingu wyjdzie dopiero na billingu (fajny ten polski jezyk).
W dziale dane mialem niezaptaszkowany 'data roaming' i niezaptaszkowane 'data enabled'
Za to niestety zaptaszkowane 'background data'. Ale jak dotad skutecznie dzialal APN Switch i 3G Watchdog. Wiec nawet, jesli te 0.5MB to byl jakis wyciek krajowy to i tak nie podoba mi sie to.
--
TA

Data: 2015-02-26 15:27:25
Autor: Titus Atomicus
roaming - uciekly mi kilobajty
In article <Titus_Atomicus-5D1A71.14120618022015@node2.news.atman.pl>,

[...]

Dziwna sprawa.
Przyszedl billing.
Zadne dodatkowe oplaty nie zostaly naliczone. Ani rozmowy ani dane.
A 3G Watchdog pokazuje za zeszly miesiac okolo 0.5MB danych.
I do tego jestem pewien, ze probowalem w roamingu wykonywac polaczenia (ale rozlaczalo natychmiast).
--
TA

roaming - uciekly mi kilobajty