robienie kopii Androida

Data: 2013-04-08 07:12:37
Autor: dcim24
robienie kopii Androida
Witam,
Chcę sobie zrobić kopię systemu z Androidem 2x. Nie odpowiada mi Titanium Backup. Odtwarzanie backupu wymaga zatwierdzania każdej aplikacji (mam telefon z prawami roota). Marzy mi sie coś, co będzie jak obraz dysku twardego w komputerze - uruchamiam aplikację, wskazuję ścieżkę danych i dalej już idzie samo, odtwarzane są aplikacje, dane itp. Telefon HTC WIldfire, jeżeli ma to znaczenie.
Dzięki za radę
dcim

Data: 2013-04-08 09:45:31
Autor: dizel
robienie kopii Androida
On Mon, 08 Apr 2013 07:12:37 +0200, dcim24 <dcim24@gmail.com> wrote:

[...]

clockworkmod recovery, nie wiem czy u ciebie będzie to działać, jeśli
tak to normalnie restartuje się telefon włącza się taka konsola i są
różne opcje od wgrania romu po całkowity backup telefonu, coś jak
kopia dysku całego systemowego z wszystkim, można to odtworzyć w
każdej chwili.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-08 10:31:15
Autor: ...:::WISKOLER:::...
robienie kopii Androida
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą dizel
naskrobał(a):

[...]

Że się dopytam, program potrzebuje roota? Backup robi na karcie czy na
kompa od razu?
 --
....::: WISKOLER :::...
- Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -

Data: 2013-04-08 12:19:22
Autor: dizel
robienie kopii Androida
On Mon, 8 Apr 2013 10:31:15 +0200, " ...:::WISKOLER:::..."
<jvfxbyre@burgh.rh> wrote:

Że się dopytam, program potrzebuje roota? Backup robi na karcie czy na
kompa od razu?

Roota pewnie wymaga, ja mam rom modowany i roota, kopie robi na karcie
pamięci.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-08 12:30:19
Autor: dizel
robienie kopii Androida
Tak to mniej więcej wygląda:
http://www.youtube.com/watch?v=I5-LvTG93Og
Nazywa się to nandroid backup i robi się za pomocą CWM

Pozdrawiam

robienie kopii Androida