robokop 2014

Data: 2014-06-22 16:11:09
Autor: Malpy i Delfiny
robokop 2014
Ja rozumiem, ze teraz moda na odgrzewane kotlety.

Ale zrobic tak dennie nudny film to juz jest sztuka (z tych sztuk, co to sztukÄ… jest flaga w gownie albo inne perfomanse).

Zwykle jak juz zaczynam ogladac widowiskowa neo-szmire kinowa, to koncze. Tym razem sie nie udalo.

pietno!

--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

Czyż nie? ;)

Data: 2014-06-22 14:33:34
Autor: Mirek
robokop 2014
Przychodzi Malpy i Delfiny i tupta:

[...]

Oblukam wieczorem, wczoraj oglądałem remake Evil Dead - to jest dopiero do dupy.

Data: 2014-06-23 15:58:36
Autor: maderos
robokop 2014
W dniu 2014-06-22 16:33, Mirek pisze:
[...]

Evil dead przy nowy Robocopie to arcydzieło. Chociaż klimat ma, a Robus nie :D

Data: 2014-06-23 16:26:30
Autor: bartekltg
robokop 2014
On 23.06.2014 15:58, maderos wrote:
[...]

http://static.comicvine.com/uploads/original/12/129116/3661725-8140772084-Roboc.jpg

O evil dead nawet nie słyszałem, trzeba będzie się zainteresować.
Albo poczekam na remake trójki;-)

pzdr
bartekltg

Data: 2014-06-23 17:05:56
[...]