rock shox reba race 2009 pomocy

Data: 2009-09-20 18:14:43
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
rock shox reba race 2009 pomocy
Dnia 20.09.2009 17:50 użytkownik Wojtek M. napisał :
Cześć

Zmieniłem marcoka na rebę, mam model z 2009 nówka oczywiście. Zauwazyłem, że gdy rower stoi dłużej niż dwa dni, to pierwszych kilka
ugięć amora okraszonych jest piskiem i ciężką nieregularną pracą. Domyślam się, że to przez spływanie oleju w dół.

Zależy którego. Spłynięcie oleju z tłumika w dół ma inne objawy i może też mieć fatalne skutki.

Moze ma ktoś z Was ten model, też tak macie? Mam go dopiero miesiąc i
przejechałem nie więcej niż 1000 km. Może to kwestia dotarcia?
Jeździłem kiedys na amorach tej firmy i nigdy tak sie nie działo.

Docieranie nie ma nic do rzeczy. Faktycznie może być sucho (chociaż nie powinno) u góry amortyzatora, tak to jest niestety gdy nie ma kąpieli, a widelec długo stoi pionowo. Ja bym rozebrał, porządnie zmoczył pianki i zalał odpowiednią ilością oleju.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

rock shox reba race 2009 pomocy