rock shox reba race 2009 pomocy

Data: 2009-09-22 08:12:42
Autor: Wojtek M.
rock shox reba race 2009 pomocy
Ok już sprawdziłem i nadal po pierwszym wcisnięciu dwa razy pisknęło. Dziś po pracy go rozbiorę i sprawdzę ile rzeczywiście było oleju. Kolega w serwisie mi zmieniał skok ze 100mm na 80mm. Może po prostu mu sie trochę ulało i zapomniał dolać.
Dzięki za pomoc
Wojtek z Krakowa

Data: 2009-09-22 21:38:35
Autor: Wojtek M.
rock shox reba race 2009 pomocy
No i już powinno być ok. Rzeczywiście było mało oleju, myslę, że około 3 ml... musiało koledze się ulać i zapomniał o mnie :)

Data: 2009-09-23 06:58:30
Autor: kml

Użytkownik "Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:h9b93i$1s5$1news.agh.edu.pl...
No i już powinno być ok. Rzeczywiście było mało oleju, myslę, że około 3 ml... musiało koledze się ulać i zapomniał o mnie :)

Miło z jego strony... Nie mogę się powstrzymać żeby nie napisać iż wlanie oleju po rozebraniu amortyzatora jest elementarną czynnością serwisową.

kml
Last update 19/09/2009 inwazja ubrań Campus.

Data: 2009-09-23 07:35:29
Autor: Wojtek M.
rock shox reba race 2009 pomocy

Miło z jego strony... Nie mogę się powstrzymać żeby nie napisać iż wlanie
oleju po rozebraniu amortyzatora jest elementarną czynnością serwisową.

Dokładnie. No ale każdemu może się zdarzyć. Powiedziałem mu o tym, przeprosił, jest ok.

rock shox reba race 2009 pomocy