roczny akumulator

Data: 2012-12-07 09:28:24
Autor: J.F
roczny akumulator
Użytkownik "Imiglikos"  napisał w wiadomości
Czy to możliwe że aku kupione rok temu we wrześniu - Centra CC440 nadaje się już na śmietnik? Nie mam jak sprawdzić napięcia ale jak auto (starsza >Xsara) postoi obecnie chociaż dobę w temp -2 to rozrusznik ledwo daje radę aby odpalić samochód. Na ciepłym silniku pali na dotyk (wystarczy że >przejedzie jakiś kilometr). Czyściłem klemy (i tak były czyste) i dalej to samo. Będę jechał do elektryka żeby sprawdzić czy gdzieś prąd nie ucieka ale >jestem ciekaw opinii.

Wszystko mozliwe.
Tylko ze oprocz awarii akumulatora mozliwe sa tez inne przyczyny.
A sama awaria mogla byc wywolana przez kiepski stan samochodu.

J.

roczny akumulator