rod i flash

Data: 2009-09-08 21:36:35
Autor: .:Kuzan
rod i flash
Witam.

Googlowalem, ale nie znalazlem odpowiedzi, wiec pisze. Mam X360, ktora zlapala ROD (az dziwne, bo naprawde gram malo). Konsolka kupiona byla juz z flashowanym napedem. Konsola jeszcze pewnie do naprawy w serwisie MS, bo sa 3 lata. Tylko teraz pytanie - czy serwis moze sie doczepic / sprawdzac tego typu modyfikacje i usunac gwarancje oraz odmowic naprawy czy moze ktos wyslal konsole w takim stanie (z flashem) i sprzet mu naprawiono ?

pozdr

Data: 2009-09-08 21:52:27
Autor: domin
rod i flash
..:Kuzan pisze:
[...]

licz sie z tym, ze jesli ja wyslesz MS moze ci ja naprawic, ale odeslac z rachunkiem duzo wyzszym niz za naprawe u kogos, lub w ogole nie naprawic i zawolac kase za przesylke w te i wewte, albo naprawia ci i sie w ogole tego nie doczepia, najlepszym wyjsciem jest wgranie spowrotem oryginalnego klucza napedu, ale jak mowisz, ze kupiles sflashowana to zapewne go nie masz, chcesz to ryzykuj

Data: 2009-09-08 21:55:02
Autor: domin
rod i flash

[...]

czytalem tez o przypadkach, ze ludzi wysylali, konsole zostaly naprawione za free, ale serwis wyminial naped na Lite-On dawniej nieflashowalny, chyba robili to specjalnie w sumie dziwne posuniecie

Data: 2009-09-08 22:18:25
Autor: news.gazeta.pl
rod i flash

czytalem tez o przypadkach, ze ludzi wysylali, konsole zostaly naprawione za free, ale serwis wyminial naped na Lite-On dawniej nieflashowalny, chyba robili to specjalnie w sumie dziwne posuniecie

dzieki wielkie za nfo :) byc moze ktos na tej grupie mial podobny przypadek i wyslal ? Czy serwis ma prawo wystawic taki rachunek ? Rozumiem brak usuniecia usterki, ale az takie konsekwencje ?

Musze sie skontaktowac z poprzednim wlascicielem, byc moze ma cd z kluczem, dodatkowy wydatek, ale trudno :/ (flashowanie drugi raz)...

Druga sprawa - slyszalem / czytalem, ze po ROD i po naprawie MS konsole po jakims czasie znow padaja :[ czy ktos ma wiedze na ten temat ? Bo nie wiem czy nie darowac sobie i kupic Elite...

pozdr

Data: 2009-09-09 00:25:46
Autor: domin
rod i flash
news.gazeta.pl pisze:

[...]

padaja bo to wadliwy sprzet, chyba ze wymieniliby cala plye glowna na ta, ktora jest oparta na jasperze, zapewne tak nie robia, jak sam napisales napraw ta i sprzedaja albo sprzedaj zepsuta i kup elita oparta wlasnie na jasperze, te ponoc sa wolne od tego problemu

ps. gram od ponad roku na konsoli z wrzesnia 2006r, czasami mocno katowana, a czasami nie gram po kilka dni w ogole i do dzis zadnego problemu a ta seria konsol byla bardzo podatna na rod'a, wystarczy dbac o sprzet :)

Data: 2009-09-09 07:16:05
Autor: news.gazeta.pl
rod i flash

[...]

Hmmm, moja konsola jest z 2007 r., leży w poziomie na szafce, gdzie jest 100% dostęp do o2, bez zasłaniania jakiejkolwiek ścianki mojego xklocka. Gram raptem 3-4 razy w tygodniu do 20 - 50 min. Ani jej nie katowałem, ani nie narażałem na przegrzanie i tak mi się suka odpłaciła :[ Wprawdzie mam PS3, ale na Xa pokaźną liczbę tytułów, których jakby szkoda sprzedawać, bo straciły mocno na wartości, poza tym w zimę x fajnie dogrzewa pokój.

Data: 2009-09-09 07:18:11
Autor: news.gazeta.pl
rod i flash

padaja bo to wadliwy sprzet, chyba ze wymieniliby cala plye glowna na ta, ktora jest oparta na jasperze, zapewne tak nie robia, jak sam napisales napraw ta i sprzedaja albo sprzedaj zepsuta i kup elita oparta

....wiec podkladaja gume do gumowania na chioy, klejac ja dwustronna tasma i przygrzewajac z drugiej strony plyte opalarka i tak w kolko :) ? Myslalem, ze wymieniaja plyte, bo tak taniej jest, niz przyjmowanie 20 razy tej samej usterki...

Data: 2009-09-09 09:06:40
Autor: Ziomall
rod i flash
[...]

A ja mam z 2008 i zaliczylem ROD'a kiedy ogladalem na konsoli film podczas burzy. Po ponownym uruchomieniu sprzetu ROD nie zniknal. Dopiero odlaczenie zasilania na ok 30 min przynioslo pozytywny efekt w postaci braku ROD'a :)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-09-09 11:18:37
Autor: domin
rod i flash
Ziomall pisze:
[...]

tez mialem taka niespodziewajke z burza, jeszcze w piatek 13 :O pisalem o tym tutaj, na szczescie po restarcie i kilkunastu minutach konsola odpalila jakby nigdy nic, teraz nie wlaczam x'a podczas piorunow

Data: 2009-09-09 09:06:59
Autor: Marcin Gardeła
rod i flash
domin wrote:
[...]

A jak się odbywa dbanie o sprzęt? Jak chcę to włączam i gram, jak nie mam ochoty to wyłączam. Da się coś jeszcze robić innego? Nie rzucam konsolą, nie zalewam jej, nie wkładam do piekarnika, może to o to chodzi? :)

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-09-09 11:16:48
Autor: domin
rod i flash

A jak się odbywa dbanie o sprzęt? Jak chcę to włączam i gram, jak nie mam ochoty to wyłączam. Da się coś jeszcze robić innego? Nie rzucam konsolą, nie zalewam jej, nie wkładam do piekarnika, może to o to chodzi? :)

konsola lezy poziomo (lepsze chlodzenie) to raz, dwa umiejscowilem ja tak, ze z kazdej strony ma min 50cm wolnego miejsca, i trzy jak w cos gram dluzej to instaluje gre na HDD, zmiejsza halas i naped pozyje dluzej, jeszcze jak zdazaly sie dni grania z kumplami po 8h to wylaczalem x'a po 4h na okolo godzinke zeby sobie odpoczal i sie ochlodzil rowniez w tym czasie gracze mogli wyjsc po zapasy do sklepu :)

Data: 2009-09-09 17:16:10
Autor: torq314
rod i flash
tak, ze z kazdej strony ma min 50cm wolnego miejsca, i trzy jak w cos

najlepiej w środku antygrawitacyjnej sfery. w ostateczności na środku pokoju.

ochlodzil rowniez w tym czasie gracze mogli wyjsc po zapasy do sklepu :)

a po powrocie kolegów xboxa też częstować chłodnym piwem.

a poważnie - biorąc pod uwagę statystyczną częstość padów, podoba mi się to, że tym, którym jeszcze maszynka NIE padła, wydaje się, że to dlatego, że dbają o nią LEPIEJ niż inni.

torq314

Data: 2009-09-09 18:58:52
Autor: @dams
rod i flash
że tym, którym jeszcze maszynka NIE padła, wydaje się, że to dlatego, że dbają o nią LEPIEJ niż inni.

hahaha bingo!! ma to swój urok.... XBOX360 jak ołtarz w domu na środku pokoju - żeby chłodzenie było i .... RODzik

Swoją drogą to ROD moim zdaniem jest czymś ok dla młodych ludzi co zamiast pokopać w gałę non stop grają- taki detox

pzdr

Data: 2009-09-09 20:22:06
Autor: domin
rod i flash
@dams pisze:
[...]

pier***cie jak potluczeni

Data: 2009-09-09 20:38:53
Autor: Terror
rod i flash
@dams pisze:
że tym, którym jeszcze maszynka NIE padła, wydaje się, że to dlatego, że dbają o nią LEPIEJ niż inni.

hahaha bingo!! ma to swój urok.... XBOX360 jak ołtarz w domu na środku

Teraz to chyba nie "bingo" a "bing" ;)

pokoju - żeby chłodzenie było i .... RODzik

własnie, nie demonizowałbym RRODa, zdarzyć sie może kazdemu.

Swoją drogą to ROD moim zdaniem jest czymś ok dla młodych ludzi co zamiast pokopać w gałę non stop grają- taki detox

hehe, odpalą kompa albo miniclip.com ;)

--
Terror | B12 | GG: 52182 | t3rror.eu

Data: 2009-09-10 08:20:28
Autor: Marcin Gardeła
rod i flash
@dams wrote:
Swoją drogą to ROD moim zdaniem jest czymś ok dla młodych ludzi co
zamiast pokopać w gałę non stop grają- taki detox

Hyhyhy, dobre, detox.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-09-11 11:16:32
Autor: kamil
rod i flash

"@dams" <adamswawa@gmail.com> wrote in message news:h88mtm$523$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znaczy wolisz bezmyslnie biegac za kawalkiem chinskiej szmatki w bitwie o honor podworka?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-12 08:49:26
Autor: SzalonyKapelusznik
rod i flash
On 11 Wrz, 12:16, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"@dams" <adamsw...@gmail.com> wrote in message

> [...]

> pokopać w gałę non stop grają- taki detox

Znaczy wolisz bezmyslnie biegac za kawalkiem chinskiej szmatki w bitwie o

A wiesz ze sa ludzie co placa kase zeby bezmyslnie pobiegac w miejscu?
w miejscu! na jakis sztucznych biezniacht o jest dopiero bez celu.

Data: 2009-09-14 12:37:50
Autor: Greg McRazy
rod i flash
SzalonyKapelusznik pisze:

A wiesz ze sa ludzie co placa kase zeby bezmyslnie pobiegac w miejscu?
w miejscu! na jakis sztucznych biezniacht o jest dopiero bez celu.

Celem nie jest dobiegnięcie gdzieś ale sam bieg. Biegam w terenie i niestety zawsze wracam do samochodu. Równie idiotyczne co bieganie po bieżni, tyle że za darmo ;)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-09-10 14:43:38
Autor: Artur Bross
rod i flash
Z moich obserwacji wynika, ze psuja sie te wszystkie iksboksy, ktorych wlasciciele "zmuszali" je do pracy w pozycji na sztorc. Serio!

Data: 2009-09-10 16:45:57
Autor: Robin
rod i flash
Witam :)

Użytkownik "Artur Bross" <adresmusibyc@vp.pl> napisał w wiadomości news:h8asa4$a2e$3news.onet.pl...

Z moich obserwacji wynika, ze psuja sie te wszystkie iksboksy, ktorych wlasciciele "zmuszali" je do pracy w pozycji na sztorc. Serio!

Ja bym to zdanie skrocil do:
'Z moich obserwacji wynika, ze psuja sie te wszystkie iksboksy, ktorych
 wlasciciele "zmuszali" je do pracy'
Kropka. Xy padaja, bo zostaly zle zaprojektowane/wykonane i nie ma co o tym
dyskutowac. Na szczescie MS nie robi problemow z ich naprawa.

Robin

Data: 2009-09-11 09:46:10
Autor: torq314
rod i flash
wlasciciele "zmuszali" je do pracy'

właśnie, a trzeba było po dobroci. porozmawiać najpierw, czymś poczęstować ....
zestresowany xbox, zmuszany do pracy, z pewnością szybciej się psuje niż ten otoczony miłością i szacunkiem domowników.

xbox też człowiek.

;)

torq314

Data: 2009-09-09 18:43:57
Autor: Zdzicho
rod i flash
[...]

Hehe troche sie ubawilem

Ja gram raz na dwa tygodnie moze z 3-4 godzinki, moja konsola to elite z 2007 (lezy poziomo) i tak miniej wiecej po roku od zakupu zaliczyla ROD'a :)

Pozdro

Data: 2009-09-09 20:23:26
Autor: domin
rod i flash

[...]

lepiej zapobiegac niz leczyc, mam konsole na 90nm wiec i tak sie pewnie skopci, ale chce ten czas odwlec jak najbardziej

Data: 2009-09-10 22:12:22
Autor: .:Kuzan
rod i flash

[...]

....to ja o swojego dbalem bardziej, a i tak swinia padla :(

Data: 2009-09-09 08:57:29
Autor: Ziomall
rod i flash
[...]

Ja jak bym mial flash'owana konsole to bym wyslal do kogos w Polsce, kto zajmuje sie takimi rzeczami. Ceny juz ponizej 100 za naprawe ROD'a. No chyba, ze padla plyta zupelnie? Najlepiej zobacz czy nie masz gdzies w okolicy jakiegos serwisu, ktory zajmuje sie naprawa takich rzeczy. Sporo ofert tez jest w serwisach aukcyjnych.

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-09-09 11:14:16
Autor: @dams
rod i flash

Użytkownik "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h87jp7$dko$1@atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

dokładnie - chociaż różne opinie słyszałem o tych naprawach , ale skoro trochę $ oszczędzasz na grach ;D to nie szczyp się tylko do polskiego serwisu daj i whooola

pydr

Data: 2009-09-10 22:20:20
Autor: .:Kuzan
rod i flash

[...]

Rozmawiałem z gościem, który zajmuje się przerabianiem różnych konsol i ich naprawą. Zapytałem czy naprawa RODa jest skuteczna i prosiłem o szczerą odpowiedź. Byłem ciekaw, bo jak widziałem sposoby na Youtube, to mnie trochę powstrzymało przed oddaniem konsoli do "serwisu". Stwierdził, że tak naprawdę, to po takiej naprawie konsola może pochodzić bezawaryjnie, ale bardzo często się zdarza, że przedłuża jej życie taka operacja na miesiąc lub nawet tydzień i łapie znów RODa. Stąd konkluzja, że skoro jest na przedłużonej gwarancji, która rzekomo obejmuje właśnie RODa, to lepiej pobawić się we flashowanie napędu w drugą stronę i oddanie do serwisu, mimo że dłużej to wszystko potrwa...

Pozdr.
Ziomall

pozdr

rod i flash