rod i flash

Data: 2009-09-08 21:52:27
Autor: domin
rod i flash
..:Kuzan pisze:
Witam.

Googlowalem, ale nie znalazlem odpowiedzi, wiec pisze. Mam X360, ktora zlapala ROD (az dziwne, bo naprawde gram malo). Konsolka kupiona byla juz z flashowanym napedem. Konsola jeszcze pewnie do naprawy w serwisie MS, bo sa 3 lata. Tylko teraz pytanie - czy serwis moze sie doczepic / sprawdzac tego typu modyfikacje i usunac gwarancje oraz odmowic naprawy czy moze ktos wyslal konsole w takim stanie (z flashem) i sprzet mu naprawiono ?

pozdr

licz sie z tym, ze jesli ja wyslesz MS moze ci ja naprawic, ale odeslac z rachunkiem duzo wyzszym niz za naprawe u kogos, lub w ogole nie naprawic i zawolac kase za przesylke w te i wewte, albo naprawia ci i sie w ogole tego nie doczepia, najlepszym wyjsciem jest wgranie spowrotem oryginalnego klucza napedu, ale jak mowisz, ze kupiles sflashowana to zapewne go nie masz, chcesz to ryzykuj

Data: 2009-09-08 21:55:02
Autor: domin
rod i flash

[...]

czytalem tez o przypadkach, ze ludzi wysylali, konsole zostaly naprawione za free, ale serwis wyminial naped na Lite-On dawniej nieflashowalny, chyba robili to specjalnie w sumie dziwne posuniecie

Data: 2009-09-08 22:18:25
Autor: news.gazeta.pl
rod i flash

czytalem tez o przypadkach, ze ludzi wysylali, konsole zostaly naprawione za free, ale serwis wyminial naped na Lite-On dawniej nieflashowalny, chyba robili to specjalnie w sumie dziwne posuniecie

dzieki wielkie za nfo :) byc moze ktos na tej grupie mial podobny przypadek i wyslal ? Czy serwis ma prawo wystawic taki rachunek ? Rozumiem brak usuniecia usterki, ale az takie konsekwencje ?

Musze sie skontaktowac z poprzednim wlascicielem, byc moze ma cd z kluczem, dodatkowy wydatek, ale trudno :/ (flashowanie drugi raz)...

Druga sprawa - slyszalem / czytalem, ze po ROD i po naprawie MS konsole po jakims czasie znow padaja :[ czy ktos ma wiedze na ten temat ? Bo nie wiem czy nie darowac sobie i kupic Elite...

pozdr

Data: 2009-09-09 00:25:46
Autor: domin
rod i flash
news.gazeta.pl pisze:

[...]

padaja bo to wadliwy sprzet, chyba ze wymieniliby cala plye glowna na ta, ktora jest oparta na jasperze, zapewne tak nie robia, jak sam napisales napraw ta i sprzedaja albo sprzedaj zepsuta i kup elita oparta wlasnie na jasperze, te ponoc sa wolne od tego problemu

ps. gram od ponad roku na konsoli z wrzesnia 2006r, czasami mocno katowana, a czasami nie gram po kilka dni w ogole i do dzis zadnego problemu a ta seria konsol byla bardzo podatna na rod'a, wystarczy dbac o sprzet :)

Data: 2009-09-09 07:16:05
Autor: news.gazeta.pl
rod i flash

[...]

Hmmm, moja konsola jest z 2007 r., leży w poziomie na szafce, gdzie jest 100% dostęp do o2, bez zasłaniania jakiejkolwiek ścianki mojego xklocka. Gram raptem 3-4 razy w tygodniu do 20 - 50 min. Ani jej nie katowałem, ani nie narażałem na przegrzanie i tak mi się suka odpłaciła :[ Wprawdzie mam PS3, ale na Xa pokaźną liczbę tytułów, których jakby szkoda sprzedawać, bo straciły mocno na wartości, poza tym w zimę x fajnie dogrzewa pokój.

Data: 2009-09-09 07:18:11
Autor: news.gazeta.pl
rod i flash

padaja bo to wadliwy sprzet, chyba ze wymieniliby cala plye glowna na ta, ktora jest oparta na jasperze, zapewne tak nie robia, jak sam napisales napraw ta i sprzedaja albo sprzedaj zepsuta i kup elita oparta

....wiec podkladaja gume do gumowania na chioy, klejac ja dwustronna tasma i przygrzewajac z drugiej strony plyte opalarka i tak w kolko :) ? Myslalem, ze wymieniaja plyte, bo tak taniej jest, niz przyjmowanie 20 razy tej samej usterki...

Data: 2009-09-09 09:06:40
Autor: Ziomall
rod i flash
[...]

A ja mam z 2008 i zaliczylem ROD'a kiedy ogladalem na konsoli film podczas burzy. Po ponownym uruchomieniu sprzetu ROD nie zniknal. Dopiero odlaczenie zasilania na ok 30 min przynioslo pozytywny efekt w postaci braku ROD'a :)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-09-09 11:18:37
Autor: domin
rod i flash
Ziomall pisze:
[...]

tez mialem taka niespodziewajke z burza, jeszcze w piatek 13 :O pisalem o tym tutaj, na szczescie po restarcie i kilkunastu minutach konsola odpalila jakby nigdy nic, teraz nie wlaczam x'a podczas piorunow

Data: 2009-09-09 09:06:59
Autor: Marcin Gardeła
rod i flash
domin wrote:
[...]

A jak się odbywa dbanie o sprzęt? Jak chcę to włączam i gram, jak nie mam ochoty to wyłączam. Da się coś jeszcze robić innego? Nie rzucam konsolą, nie zalewam jej, nie wkładam do piekarnika, może to o to chodzi? :)

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-09-09 11:16:48
Autor: domin
rod i flash

A jak się odbywa dbanie o sprzęt? Jak chcę to włączam i gram, jak nie mam ochoty to wyłączam. Da się coś jeszcze robić innego? Nie rzucam konsolą, nie zalewam jej, nie wkładam do piekarnika, może to o to chodzi? :)

konsola lezy poziomo (lepsze chlodzenie) to raz, dwa umiejscowilem ja tak, ze z kazdej strony ma min 50cm wolnego miejsca, i trzy jak w cos gram dluzej to instaluje gre na HDD, zmiejsza halas i naped pozyje dluzej, jeszcze jak zdazaly sie dni grania z kumplami po 8h to wylaczalem x'a po 4h na okolo godzinke zeby sobie odpoczal i sie ochlodzil rowniez w tym czasie gracze mogli wyjsc po zapasy do sklepu :)

Data: 2009-09-09 17:16:10
Autor: torq314
rod i flash
tak, ze z kazdej strony ma min 50cm wolnego miejsca, i trzy jak w cos

najlepiej w środku antygrawitacyjnej sfery. w ostateczności na środku pokoju.

ochlodzil rowniez w tym czasie gracze mogli wyjsc po zapasy do sklepu :)

a po powrocie kolegów xboxa też częstować chłodnym piwem.

a poważnie - biorąc pod uwagę statystyczną częstość padów, podoba mi się to, że tym, którym jeszcze maszynka NIE padła, wydaje się, że to dlatego, że dbają o nią LEPIEJ niż inni.

torq314

Data: 2009-09-09 18:58:52
Autor: @dams
rod i flash
że tym, którym jeszcze maszynka NIE padła, wydaje się, że to dlatego, że dbają o nią LEPIEJ niż inni.

hahaha bingo!! ma to swój urok.... XBOX360 jak ołtarz w domu na środku pokoju - żeby chłodzenie było i .... RODzik

Swoją drogą to ROD moim zdaniem jest czymś ok dla młodych ludzi co zamiast pokopać w gałę non stop grają- taki detox

pzdr

Data: 2009-09-09 20:22:06
Autor: domin
rod i flash
@dams pisze:
[...]

pier***cie jak potluczeni

Data: 2009-09-09 20:38:53
Autor: Terror
rod i flash
@dams pisze:
że tym, którym jeszcze maszynka NIE padła, wydaje się, że to dlatego, że dbają o nią LEPIEJ niż inni.

hahaha bingo!! ma to swój urok.... XBOX360 jak ołtarz w domu na środku

Teraz to chyba nie "bingo" a "bing" ;)

pokoju - żeby chłodzenie było i .... RODzik

własnie, nie demonizowałbym RRODa, zdarzyć sie może kazdemu.

Swoją drogą to ROD moim zdaniem jest czymś ok dla młodych ludzi co zamiast pokopać w gałę non stop grają- taki detox

hehe, odpalą kompa albo miniclip.com ;)

--
Terror | B12 | GG: 52182 | t3rror.eu

Data: 2009-09-10 08:20:28
Autor: Marcin Gardeła
rod i flash
@dams wrote:
Swoją drogą to ROD moim zdaniem jest czymś ok dla młodych ludzi co
zamiast pokopać w gałę non stop grają- taki detox

Hyhyhy, dobre, detox.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-09-11 11:16:32
Autor: kamil
rod i flash

"@dams" <adamswawa@gmail.com> wrote in message news:h88mtm$523$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znaczy wolisz bezmyslnie biegac za kawalkiem chinskiej szmatki w bitwie o honor podworka?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-12 08:49:26
Autor: SzalonyKapelusznik
rod i flash
On 11 Wrz, 12:16, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"@dams" <adamsw...@gmail.com> wrote in message

> [...]

> pokopać w gałę non stop grają- taki detox

Znaczy wolisz bezmyslnie biegac za kawalkiem chinskiej szmatki w bitwie o

A wiesz ze sa ludzie co placa kase zeby bezmyslnie pobiegac w miejscu?
w miejscu! na jakis sztucznych biezniacht o jest dopiero bez celu.

Data: 2009-09-14 12:37:50
Autor: Greg McRazy
rod i flash
SzalonyKapelusznik pisze:

A wiesz ze sa ludzie co placa kase zeby bezmyslnie pobiegac w miejscu?
w miejscu! na jakis sztucznych biezniacht o jest dopiero bez celu.

Celem nie jest dobiegnięcie gdzieś ale sam bieg. Biegam w terenie i niestety zawsze wracam do samochodu. Równie idiotyczne co bieganie po bieżni, tyle że za darmo ;)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-09-10 14:43:38
Autor: Artur Bross
rod i flash
Z moich obserwacji wynika, ze psuja sie te wszystkie iksboksy, ktorych wlasciciele "zmuszali" je do pracy w pozycji na sztorc. Serio!

Data: 2009-09-10 16:45:57
Autor: Robin
rod i flash
Witam :)

Użytkownik "Artur Bross" <adresmusibyc@vp.pl> napisał w wiadomości news:h8asa4$a2e$3news.onet.pl...

Z moich obserwacji wynika, ze psuja sie te wszystkie iksboksy, ktorych wlasciciele "zmuszali" je do pracy w pozycji na sztorc. Serio!

Ja bym to zdanie skrocil do:
'Z moich obserwacji wynika, ze psuja sie te wszystkie iksboksy, ktorych
 wlasciciele "zmuszali" je do pracy'
Kropka. Xy padaja, bo zostaly zle zaprojektowane/wykonane i nie ma co o tym
dyskutowac. Na szczescie MS nie robi problemow z ich naprawa.

Robin

Data: 2009-09-11 09:46:10
Autor: torq314
rod i flash
wlasciciele "zmuszali" je do pracy'

właśnie, a trzeba było po dobroci. porozmawiać najpierw, czymś poczęstować ....
zestresowany xbox, zmuszany do pracy, z pewnością szybciej się psuje niż ten otoczony miłością i szacunkiem domowników.

xbox też człowiek.

;)

torq314

Data: 2009-09-09 18:43:57
Autor: Zdzicho
rod i flash
[...]

Hehe troche sie ubawilem

Ja gram raz na dwa tygodnie moze z 3-4 godzinki, moja konsola to elite z 2007 (lezy poziomo) i tak miniej wiecej po roku od zakupu zaliczyla ROD'a :)

Pozdro

Data: 2009-09-09 20:23:26
Autor: domin
rod i flash

[...]

lepiej zapobiegac niz leczyc, mam konsole na 90nm wiec i tak sie pewnie skopci, ale chce ten czas odwlec jak najbardziej

Data: 2009-09-10 22:12:22
Autor: .:Kuzan
rod i flash

[...]

....to ja o swojego dbalem bardziej, a i tak swinia padla :(

rod i flash