rod i flash

Data: 2009-09-09 08:57:29
Autor: Ziomall
rod i flash
Googlowalem, ale nie znalazlem odpowiedzi, wiec pisze. Mam X360, ktora zlapala ROD (az dziwne, bo naprawde gram malo). Konsolka kupiona byla juz z flashowanym napedem. Konsola jeszcze pewnie do naprawy w serwisie MS, bo sa 3 lata. Tylko teraz pytanie - czy serwis moze sie doczepic / sprawdzac tego typu modyfikacje i usunac gwarancje oraz odmowic naprawy czy moze ktos wyslal konsole w takim stanie (z flashem) i sprzet mu naprawiono ?

Ja jak bym mial flash'owana konsole to bym wyslal do kogos w Polsce, kto zajmuje sie takimi rzeczami. Ceny juz ponizej 100 za naprawe ROD'a. No chyba, ze padla plyta zupelnie? Najlepiej zobacz czy nie masz gdzies w okolicy jakiegos serwisu, ktory zajmuje sie naprawa takich rzeczy. Sporo ofert tez jest w serwisach aukcyjnych.

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-09-09 11:14:16
Autor: @dams
rod i flash

Użytkownik "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h87jp7$dko$1@atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

dokładnie - chociaż różne opinie słyszałem o tych naprawach , ale skoro trochę $ oszczędzasz na grach ;D to nie szczyp się tylko do polskiego serwisu daj i whooola

pydr

Data: 2009-09-10 22:20:20
Autor: .:Kuzan
rod i flash

[...]

Rozmawiałem z gościem, który zajmuje się przerabianiem różnych konsol i ich naprawą. Zapytałem czy naprawa RODa jest skuteczna i prosiłem o szczerą odpowiedź. Byłem ciekaw, bo jak widziałem sposoby na Youtube, to mnie trochę powstrzymało przed oddaniem konsoli do "serwisu". Stwierdził, że tak naprawdę, to po takiej naprawie konsola może pochodzić bezawaryjnie, ale bardzo często się zdarza, że przedłuża jej życie taka operacja na miesiąc lub nawet tydzień i łapie znów RODa. Stąd konkluzja, że skoro jest na przedłużonej gwarancji, która rzekomo obejmuje właśnie RODa, to lepiej pobawić się we flashowanie napędu w drugą stronę i oddanie do serwisu, mimo że dłużej to wszystko potrwa...

Pozdr.
Ziomall

pozdr

rod i flash