rodiuk@voliacable.com

Data: 2009-07-06 18:20:17
Autor: Doczu
rodiuk@voliacable.com
Witam.
Przepraszam że nie pisze cyrylicą, ale myślę, że nie będzie to przeszkodą. Jak coś to pisz.
W zeszłym tygodniu dzwoniłem do Ciebie w sprawie wycieczki do Prypeci.
Jestem z czerwcowej wycieczki z Bispolem. Było bardzo fajnie, ale czasu w Prypeci było mało i chcielibysmy spędzić tam trochę wiecej czasu.
W zasadzie najbardziej zalezy nam na Prypeci, ale jakby się dało podjechać na to duże złomowisko ze śmigłowcami, oraz do radaru "Oko Moskwy", to juz byłoby wspaniale.
Szacunkowa liczba uczestników 3-5 osób
Termin 5 lub 6 września.
Mógłbyś ustalić lub ewentualnie wskazać z kim się kontaktowac, aby ustalić koszt takiej wycieczki ?
--
Pozdrawiam Adam Liduk
http://doczu.cba.pl

Data: 2009-07-06 19:57:45
Autor: Waldek Brygier
rodiuk@voliacable.com
Doczu wrote:
Witam.
Przepraszam ...

Doczu,
Ty nie pij już dzisiaj więcej ;-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-07-06 23:48:35
Autor: dziobak
rodiuk@voliacable.com

Użytkownik "Waldek Brygier"  napisał

Doczu,
Ty nie pij już dzisiaj więcej ;-)

No nie ?? Totalna dekonspira poza tym!
Zaraz wrzuciłem A.L. na googlarke i bardzo dobrze :)
Znalazłem pare artykuów o Bieszczadach.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2009-07-07 01:53:24
Autor: Titus Atomicus
rodiuk@voliacable.com
In article <4a527137$1@news.home.net.pl>,
 "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> wrote:

Użytkownik "Waldek Brygier"  napisał

> Doczu,
> Ty nie pij już dzisiaj więcej ;-)

No nie ?? Totalna dekonspira poza tym!

Ojej. A ja myslalem ze to taka kryptoreklama. Oparta na pomysle reklam PiZetJu

TA

Data: 2009-07-07 04:51:03
Autor: Doczu
rodiuk@voliacable.com
dziobak pisze:
Użytkownik "Waldek Brygier"  napisał

Doczu,
Ty nie pij już dzisiaj więcej ;-)

No nie ?? Totalna dekonspira poza tym!

Konspirować się nie ma z czym, ale fakt - trochę za dlugo wczoraj na słońcu byłem ;D
A dziwiłem się, że kolo tak długo nie odpisuje.
--
Pozdrawiam Doczu

Data: 2009-07-07 04:46:31
Autor: Doczu