rodzaj wykonywanej działalności

Data: 2009-09-10 23:40:02
Autor: Piotr
rodzaj wykonywanej działalności
Witam,

Czy mając działalność zarejestrowaną jako doradztwo techniczne, pomiary, projekty i inne typowo techniczne usługi mogę np. otworzyć sobie jeszcze sklep spożywczy?
Czy muszę dopisywać kolejne PKWiU tam gdzie rejestrowałem działalność?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-09-10 23:42:48
Autor: Liwiusz
Piotr pisze:
[...]

   Teoretycznie powinieneś, ale nikt Ci za to głowy nie urwie. Sklep oczywiście możesz otwierać.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-11 02:09:04
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 10 Sep 2009, Liwiusz wrote:

Piotr pisze:
[...]

  Natomiast jak z tego sklepu uzyska istotne dochody, to *teoretycznie*
głowę "za niezgłoszenie" może urwać GUS :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-09-10 23:57:18
Autor: SDD

Użytkownik "Piotr" <hugo@sunshine.com> napisał w wiadomości news:h8bp37$btp$1news.vectranet.pl...

Czy muszę dopisywać kolejne PKWiU tam gdzie rejestrowałem działalność?

Raczej PKD. PKWiU to na fakturze

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-11 07:44:59
Autor: Piotr
rodzaj wykonywanej działalności
Dziękuję za wszystkie sugestie,
Faktycznie oczywiście chodziło mi o PKD.
Z tym GUS'em to przynajmniej w moim mieście jest baaaardzo elastycznie.

To dopiero początek moich "zastanowień".
Jako że do tej pory całą księgowość robię sobie sam w Małej Księgowości, o wiele bardziej obawiam się kwestii zatrudnienia pracownika, ew. sanepidów i innych poważniejszych od GUS kwestii o których pewnie nawet jeszcze nie wiem.

Pozdrawiam
Piotr

rodzaj wykonywanej działalności