rodzaj wykonywanej działalności

Data: 2009-09-11 07:44:59
Autor: Piotr
rodzaj wykonywanej działalności
Dziękuję za wszystkie sugestie,
Faktycznie oczywiście chodziło mi o PKD.
Z tym GUS'em to przynajmniej w moim mieście jest baaaardzo elastycznie.

To dopiero początek moich "zastanowień".
Jako że do tej pory całą księgowość robię sobie sam w Małej Księgowości, o wiele bardziej obawiam się kwestii zatrudnienia pracownika, ew. sanepidów i innych poważniejszych od GUS kwestii o których pewnie nawet jeszcze nie wiem.

Pozdrawiam
Piotr

rodzaj wykonywanej działalności