rodzice popierają Platformę i Nowoczesną, a wcześniej SLD, więc wychowałem się w "antypisowej" atmosferze

Data: 2017-08-25 19:53:06
Autor: boukun
rodzice popierają Platformę i Nowoczesną, a wcześniej SLD, więc wychowałem się w "antypisowej" atmosferze
anna
53 min. temu

PIS to partia, która przywraca Polakom godność! Sam nie byłem do nich przekonany (rodzice popierają Platformę i Nowoczesną, a wcześniej SLD, więc wychowałem się w "antypisowej" atmosferze), ale widzę, co ten rząd robi i ilu ludziom pomaga. Spójrzcie ile osób deklaruje chęć głosowania w wyborach! Nigdy wcześniej tak nie było - wreszcie zaczęli się utożsamiać z tym państwem! Oby PIS rządził jeszcze 10 kadencji i więcej! Polska wkrótce dogoni Zachód Europy, dlatego tak nie na rękę jest im rząd PISu!

hjkhjkh
52 min. temu

Po nowym prezydencie Francji możemy spodziewać się przede wszystkim realizacji masońskiej koncepcji świata i służenia wielkiemu kapitałowi, po to zostal sztucznie wykreiowany kika chwil przed przed wyborami

Data: 2017-08-25 20:39:29
Autor: Lord Donate
rodzice popierają Platformę i Nowoczesną, a wcześniej SLD, więc wychowałem się w "antypisowej" atmosferze

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:onpo75$er3$1gioia.aioe.org...
anna
53 min. temu
hjkhjkh
52 min. temu

Naiwny jesteś? Przecież to płatne pachołki PiS.

CL

Data: 2017-08-25 20:53:58
Autor: boukun
Użytkownik "Lord Donate"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tobie za to słabo płaci Buergerpartei, skoro siejesz zamęt tutaj jak psychol rozmawiając sam ze sobą pod 6 nickami... :)))))))))))

boukun

Data: 2017-08-26 06:25:11
Autor: Lord Donate
rodzice popierają SLD, więc wychowałem się w "socjalistycznej" atmosferze

świniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:onpro8$kr1$2gioia.aioe.org...
[...]

Co to takiego ten Buergerpartei świniopasie z Schweinitz? Co ty żresz albo ćpasz, że klony ci się troją w tym wyłysiałym komuszym łbie? Byłeś u lekarza od nóg?

CL

Data: 2017-08-26 09:03:55
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A to to, przygłupie, deine Bürgerplattform.de!

https://pbs.twimg.com/media/DIAmzL3WAAEwf9O.jpg

Czyli targowica :))))))))))))))

https://pbs.twimg.com/media/DIFNYG2XkAEQNsf.jpg

boukun

Data: 2017-08-26 11:59:47
Autor: Budzik
[...]

Przyznam ze nie widziałem tych badan.
Mozesz wskazać jak bardzo wzrosła chec głosowania miedzy obecnym terminem a np. okresem 2 lata przed poprzednimi wyborami i np. jeszcze poprzednimi gdzie tez rzadziło Prawo i Sprawiedliwośc?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2017-08-26 14:56:21
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

https://pbs.twimg.com/media/DIFNYG2XkAEQNsf.jpg

Jest DOBRZE, i stabilnie.
Średnia po _4_ sondażach sierpnia:

PiS          43 %
PO           23 %
K'15        10 %
N               9 %
SLD          6 %
PSL          5 %
Razem      2 %
Wolność   2 %

Reszty nie chce mi się szukać...., ale przez ostatnie dwa lata było podobnie....

boukun

Data: 2017-08-26 13:59:47
Autor: Budzik
[...]

Nie rozumiem jaka jest Twoja teza.
Wczesniej przytoczyłes:
"Spójrzcie ile osób deklaruje chęć głosowania w wyborach!"

Chodzi o to ze nigdy tyle nie deklarowało checi głosowania czy głosowania na partie rzadzaca?

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2017-08-26 17:23:02
Autor: boukun
[...]

Jedyny wniosek jaki teraz wyciągam, to że dla rządu PiSu nie ma od dwóch lat żadnej alternatywy.... i tak chyba pozostanie przez kilka kolejnych wyborów...

boukun

Data: 2017-08-26 15:45:55
Autor: Budzik
[...]

A, czyli wczesniejsza teza ze "nigdy wczesniej tak nie było" to tylko takie bajdurzenie. Rozumiem.

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

rodzice popierają Platformę i Nowoczesną, a wcześniej SLD, więc wychowałem się w "antypisowej" atmosferze