rodzima filozofia zakupu paska rozrządu

Data: 2013-07-02 21:06:53
Autor: J.F
rodzima filozofia zakupu paska rozrządu
Użytkownik "Ukaniu"  napisał w
Ostatnio siedziałem sobie w znajomym warsztacie i przysłuchiwałem się rozmowie, że tak powiem zapaleńców motoryzacji. Przez jakieś 20 min dyskutowali który akumulator jest lepszy i dlaczego warto ten a nie tamten choćby trzeba dołożyć. Super! Wszystko bym zrozumiał gdyby nie to, że jeden z nich zażyczył sobie po oględzianach samochodu najtańszy zestaw serwisowy rozrządu - po czym wrócił do dyskusji o zaletach markowych akumulatorów. Nie ma to jak przykładać właściwą miarę do spraw. Znajomy mechanik zapalił peta i stwierdził, że z tego to chyba może być już pewna zasada polskiej szkoły dbania o samochód.

Widac ten pan jest przekonany o zaletach dobrego akumulatora, a nieprzekonany o zaletach dobrego paska. Widac mu jeszcze zaden nie pekl i szkod nie narobil :-)

I pare lat temu moze bym go nawet poparl, skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac.
Ale teraz lozyska robia Chinczycy :-)

No i ten najtanszy to mocno tanszy, czy uznal ze NGK lub SKF to zadna roznica ?

J.

Data: 2013-07-04 23:51:56
Autor: Ukaniu

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:51d324cf$0$1249$65785112news.neostrada.pl...
No i ten najtanszy to mocno tanszy, czy uznal ze NGK lub SKF to zadna roznica ?

Najtańszy, stąd wynikł temat. Ja też szukam rozwiązań optymalnych kosztowo.
Co do napisu made in Germany to ja myślę, że Germany to jest chyba teraz jakaś prowincja w Chinach ;-). Przynajmniej tak wyglądało jak kupowałem napinacz paska do silnika MB M103.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

rodzima filozofia zakupu paska rozrządu