"rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?

Data: 2012-10-26 17:50:09
Autor: Ikselka
"rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
Dnia Fri, 26 Oct 2012 15:11:11 +0200, ad napisał(a):

Witam,
tak sie zastanawiam kogo wspieraja te programy rządowe? Banki czy ludzi?
Bo osobiście chce się budować długo (jakies 5 do 7 lat) ale za swoje i nie zamierzam wspierać i placić za mój mały dom x2 (polowe za dom, a polowe bankowi).
Dlaczego ja się nie kwalifikuję na dopłatę np 30 tysiecy do budowy domu?
Może dlatego, że jestem pracowity, zarabiam pieniądze pracując do 14 godzin na dobę...
Takich to już nikt nie wspiera :/

Wspierajmy się wzajemnie - też jestem zwolenniczką samodzielnego
konsumowania własnych ciężko zarobionych pieniędzy, a nie oddawania ich w
haracz bankom :-)
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

"rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?