rodzina z UB - Hubner z PO

Data: 2009-05-29 11:16:17
Autor: Panslavista
rodzina z UB - Hubner z PO
Użytkownik "CC" <obnie@interia.pl> napisał w wiadomości
fragment:
Portrety ojca i dziadka Danuty Hubner pojawiły się parę dni temu w
Rzeszowie na wystawie Instytutu Pamięci Narodowej "Aparat represji na
Rzeszowszczyźnie w latach 1944-56". Obydwaj pracowali w Powiatowym
Urzędzie Bezpieczeństwa Publicznego w Nisku.
całość:

http://obnie.info/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=201:ubecka-rodzina-hubner&catid=76:sprzedajni-i-li&Itemid=27
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
                           www.obnie.info  TV - www.justin.tv/civiltv

    Wszyscy UBecy i eSBecy, jakich znałem nie mieli czytych rąk. Jeden taki
dorzucony mojemu dziadkowi na sublokatora żył na rachunek naszej rodziny.
Często znikał na parę dni. Teraz przypuszczam, że brał udział w morderstwach
bezpieki jeszcze w latach 60. Po powrotach oświetlał pokoik w którym
mieszkał żarówką o mocy 500W, my używaliśmy 25W - rachunki wychodziły duże,
mimo żądania nie chciał założyć licznika czy podlicznika. Musiał bać się
ciemności z powodu zbrodni, w których brał udział.
    W końcu ja zmusiłem go do wyprowadzki opowiadając mu baje o tym, że
jakieś nieprzyjemne typy go szukają, właśnie o to pytał, gdy wracał - to
mnie 14 latka olśniło i pozbyliśmy się sqwrysyna.

Data: 2009-05-29 14:17:33
Autor: jadrys
rodzina z UB - Hubner z PO
Panslavista pisze:
[...]

Coś chyba Ci się pomyliło. Od kiedy to bezpieka mordowała? Jedyny przypadek to chyba ksiądz Popiełuszko, a i pewnie on zginął przypadkowo..

Data: 2009-05-29 14:28:42
Autor: Panslavista
rodzina z UB - Hubner z PO
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:
> [...]
Coś chyba Ci się pomyliło. Od kiedy to bezpieka mordowała? Jedyny
przypadek to chyba ksiądz Popiełuszko, a i pewnie on zginął przypadkowo..

Nigdy mi się nie myli, UB to początek parchatej bezpieki w Polsce i tak jest
do dzisiaj.

Data: 2009-05-29 14:43:54
Autor: jadrys
rodzina z UB - Hubner z PO

Panslavista pisze:

[...]

Oczywiście mówię o czasach późniejszych niż te krótko po wojnie.. Wtedy była specyficzna sytuacja - lasy pełne band i ogólny zamęt, więc i postępowanie bezpieki musiało być adekwatne..

Data: 2009-05-29 16:16:36
Autor: cirrus
rodzina z UB - Hubner z PO
Panslavista pisze:
[...]

Serio tak myślisz?

--
stevep

Data: 2009-05-29 17:20:10
Autor: jadrys
rodzina z UB - Hubner z PO
cirrus pisze:

[...]

Nie można wykluczyć tego że to był wypadek.. To oczywiście nie usprawiedliwia  tych bandytów..  Zbrodnia zawsze pozostanie zbrodnią..

rodzina z UB - Hubner z PO