rodzina z tradycjami - ojciec tow. Maciarenki był kapusiem

Data: 2018-10-27 00:53:33
Autor: japanizer
rodzina z tradycjami - ojciec tow. Maciarenki był kapusiem
Ot, rodzina z tradycjami. Tak jak ojciec Macierewicza donosił, tak i Antoni Macierewicz, teraz wiceszef PiS, donosił na opozycjonistów.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/szokujaca-historia-ojca-macierewicza-podpisal-lojalke-i-otrul-sie-by-nie-donosic/yvzh94s

  ,,Ja Macierewicz Zdzisław zdając sobie sprawę całkowicie z karalności mojego   postępowania polegającego na przechowywaniu dolarów w tajemnicy przed władzami   państwowymi orientując się co do nielegalności tych funduszów, pragnąc   zrehabilitować się przed Władzą Ludową zobowiązuję się przystąpić dobrowolnie do   współpracy z organami bezpieczeństwa publicznego. Zobowiązuję się do   współdziałania z organami bezpieczeństwa celem wykrywania i unieszkodliwiania   elementów godzących w podstawy demokratycznego ustroju Polski Ludowej.   Zobowiązuję się utrzymywać w ścisłej tajemnicy fakt swojej współpracy z organami   bezpieczeństwa świadom tego, że za ujawnienie tej tajemnicy pociągnięty będę do   odpowiedzialności przez sąd wojskowy. Dla głębszego zakonspirowania się mojej     działalności zobowiązuję się dostarczania przeze mnie informacji posługując się   pseudonimem Z-3".   To tekst lojalki napisanej przez ojca Antoniego Macierewicza, 28 października   1949 r.. Dokument znajduje się na mikrofilmach Instytutu Pamięci Narodowej,   odkrył je Tomasz Piątek (44 l.) autor książki ,,Macierewicz. Jak to się stało".

Data: 2018-10-27 02:54:28
Autor: Gondolier Kuśka
rodzina z tradycjami - ojciec tow. Maciarenki był kapusiem
Nu widzicie pajdaczku wolał się otruć niż z twoimi fumflami ręka w rękę.

A przeca mógł jak Bolek chwalić się jak to armię gienerałów "przechytrzył".

Czyli łociec Antka inaczej niż TW Znak, TW Carex czy TW Karol

cyt.
 TW ,,Karol" otrzymał od Służby Bezpieczeństwa 7000 USD (Równowartość ówczesnych ok. 350 pensji). Co najciekawsze, Jerzy Buzek nigdy nie został aresztowany, czy nawet internowany, TW Bolkowi dali nawet wygrać w zakładach sportowych (ustawki jak z filmu piłkarski poker).

Data: 2018-10-27 03:12:44
Autor: japanizer
On Saturday, October 27, 2018 at 11:54:30 AM UTC+2, Gondolier Kuśka wrote:
Nu widzicie pajdaczku wolał się otruć niż z twoimi fumflami ręka w rękę.

A może ojca Antka otruli go fumfle, na których donosił? I dlatego Antek zwariował?

PS. ponoć twój stary to był TW Karol.

Data: 2018-10-27 04:46:32
Autor: Gondolier Kuśka
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

A może ojca Antka otruli go fumfle, na których donosił? I dlatego Antek zwariował?

Którzy to fumfle na których donosił?
PS. ponoć twój stary to był TW Karol.

Sami widzicie, jedni się otruli a drudzy robią karierę w europce:)

Data: 2018-10-27 07:50:19
Autor: japanizer
On Saturday, October 27, 2018 at 1:46:33 PM UTC+2, Gondolier Kuśka wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Którzy to fumfle na których donosił?

Ciężko powiedzieć, bo jak Antek miał dostęp do akt, to zaginęły wszystkie z przegródki "Macierewicz Zdzisław". Pech chciał, że zapomniał zaginąć te z przegródki "Maciarewicz Zdzisław".

> PS. ponoć twój stary to był TW Karol.

Sami widzicie, jedni się otruli a drudzy robią karierę w europce:)

Twój stary robi karierę w Europie? Jako szpicel? Serio?

Data: 2018-10-27 08:44:14
Autor: Gondolier Kuśka
W dniu sobota, 27 października 2018 16:50:20 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Ale michniki i komuszkowie mieli dostęp wcześniej niż Antek, mogli kserować:)

Jak nie kserowali to z nich pizdy:) Sądu nie interesują twoje domniemania
tylko dowody:) Albo je mata, albo nie.

Data: 2018-10-28 02:22:13
Autor: japanizer
On Saturday, October 27, 2018 at 5:44:16 PM UTC+2, Gondolier Kuśka wrote:

Ale michniki i komuszkowie mieli dostęp wcześniej niż Antek, mogli kserować:)

Jak nie kserowali to z nich pizdy:) Sądu nie interesują twoje domniemania
tylko dowody:) Albo je mata, albo nie.

A widzicie obesrany nocniczku, macie kapusia na czele partii PiS, z domu z tradycjami do kapusiowania.

Data: 2018-10-28 08:55:30
Autor: Pajdak
rodzina z tradycjami - ojciec tow. Maciarenki był kapusiem
psina zagrodowa "Gondolier Kuśka" <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:c81dd581-40d1-45c8-9035-f858ab58e699googlegroups.com...
Nu

Ach te sowieckie korzenie ;-)))

widzicie

Ach ta partyjna nowomowa ;-)))

pajdaczku

Dwoją ci się i troja w tym łebku,co? Na 70% -)))

wolał się otruć

"Towarzysze! Nie strzelajcie!". Majakowski przed popełnieniem samobójstwa.

niż z twoimi fumflami ręka w rękę.

To, że ty chodzisz ze swoimi rączka za rączke to twoja sprawa ;-)))

A przeca

Co to za słowo?

mógł jak Bolek

To twój dziadek?

chwalić się jak to armię gienerałów "przechytrzył".

Gdzie mu do Misiewicza ;-))))

Czyli łociec

A po polsku?

Antka inaczej niż TW Znak, TW Carex czy TW Karol

Te wszystkie "ksywki" miał Antoś?

--
Pajdak

Data: 2018-10-27 09:34:34
Autor: Zenek Kapelinder
rodzina z tradycjami - ojciec tow. Maciarenki był kapusiem
Male miki. Jest taki jeden Polak patriota co mial ciekawych dziadkow i ciotke co na Gustloffie zginela jak go ruscy storpedowali.

Data: 2018-10-27 14:12:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 27 października 2018 18:34:35 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Male miki. Jest taki jeden Polak patriota co mial ciekawych dziadkow i ciotke co na Gustloffie zginela jak go ruscy storpedowali.

Tusk to nie moja bajka, ale zakładam, że za tym się kryje jakiś Twój poważny
resentyment do Gdańszczan.

Data: 2018-10-28 08:57:03
Autor: Pajdak
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:06de6c03-1fdc-415b-9526-7f46f5f994d8googlegroups.com...
Male miki. Jest taki jeden Polak patriota co mial ciekawych dziadkow i ciotke co na Gustloffie zginela jak go ruscy storpedowali.

Nie mów! To o prawdziwym ojcu braci bliiźniaków?

--
Pajdak

Data: 2018-10-27 15:33:15
Autor: Pisiorowy Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

[...]

tatuś kapuś a synek został ruskim szpionem

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

rodzina z tradycjami - ojciec tow. Maciarenki był kapusiem