rodzinne pedalowanie w Czarnogorze

Data: 2009-04-17 23:43:59
Autor: Andre
rodzinne pedalowanie w Czarnogorze
W Czarnogórze ścieżek rowerowych raczej nie uświadczysz. Są za to super drogi do
jazdy. To znaczy asfalt jest rewelacyjny. Kultura jazdy kierowców stoi na
wysokim poziomie, jedyne do czego trzeba się przyzwyczaić to notoryczne
trąbienie w celu pozdrowienia rowerzysty i dania mu sygnału że będzie wyprzedzany.
Jazda po Czarnogórze jest wyczerpujaca bo jak by nie patrzeć to są góry. Góry czarnogórskie mogę polecić jako piękne i warte zobaczenia. W górach miejscowi są bardzo przyjaźni, nie ma problemu żeby u nich namiot
rozbić przy domu. Jest to o tyle istotne że w górach ciężko o jakikolwiek hotel. Natomiast nad morzem panuje zupełnie inna atmosfera, pełno turystów i hoteli
jest mnóstwo. Z Czarnogóry szczerze mogę polecić góry ale mogą one przerosnąć możliwości
dzieci.    --

rodzinne pedalowanie w Czarnogorze