rogi "barany", prosta kierownica -> szosowa

Data: 2009-06-22 15:45:03
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
rogi "barany", prosta kierownica -> szosowa
witam

podczas jednej z ostatnich wokolorowerowych dyskusji poruszylismy temat, a  ja chcialem to znalesc, jednak jak na razie poleglem.

kiedys wpadlo mi w oko, chyba w bB sprzed wielu lat takie cos  umozliwiajace przeksztalcenie prostej kierownicy w baranek jak w szosowce.
mocowalo sie to obejmami jak rogi a bylo w ksztalcie koncowego luku  kierownicy szosowej "barana".
mozna bylo je montowac na koncach albo w rejonie manetek, wedle  preferencji i dawalo dodatkowy "szosowy" chwyt.

gdzies ktos widzial takie cudo?
najlepiej zeby dalo sie jeszcze kupic ;)
albo przynajmniej jakies zdjecia.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

rogi "barany", prosta kierownica -> szosowa