rogi - jak zamocowac?

Data: 2009-12-28 21:24:32
Autor: adam
rogi - jak zamocowac?
Witam.
Chce zamocowac rogo do kierownicy. Mam jednak watpliwosc czy powienienem przesunac chwyty blizej srodka czy je moze obciac a manetek nie ruszac? Chwyty maja szerokosc 12cm. Dzieki, pozdrawiam
Adam

Data: 2009-12-28 20:44:19
Autor: Jan Srzednicki
rogi - jak zamocowac?
On 2009-12-28, adam wrote:
Witam.
Chce zamocowac rogo do kierownicy. Mam jednak watpliwosc czy powienienem przesunac chwyty blizej srodka czy je moze obciac a manetek nie ruszac? Chwyty maja szerokosc 12cm. Dzieki, pozdrawiam

Powinieneś się zastanowić, jak wygodnie Ci korzystać z przybytków na
kierownicy i takoż ciąć/przesuwać.

Data: 2009-12-28 22:40:08
Autor: szaman
rogi - jak zamocowac?
adam wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

Zrób tak jak Ci będzie wygodniej. Zważ, że na obciętych gripach możesz mieć za mało miejsca...

sz

Data: 2009-12-29 08:15:00
Autor: MadMan
rogi - jak zamocowac?
Dnia Mon, 28 Dec 2009 21:24:32 +0100, adam napisał(a):

Chce zamocowac rogo do kierownicy. Mam jednak watpliwosc czy powienienem przesunac chwyty blizej srodka czy je moze obciac a manetek nie ruszac? Chwyty maja szerokosc 12cm. Dzieki, pozdrawiam

1. Wywal gripy, nawiń owijkę. 2. Ja bym ruszył manetki o te 2 cm do środka. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-12-29 21:06:03
Autor: Adrian S.
rogi - jak zamocowac?
adam wrote:

[...]

 Oprócz porad typu "zrób jak Ci będzie dobrze" to ja napiszę, że przeważnie
się manetki klamki i gripy przesuwa do środka. --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-12-29 23:53:55
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar
rogi - jak zamocowac?
Adrian S. pisze:
adam wrote:

[...]

"Przeważnie" ;)

Generalnie mam "średnio szerokie" łapy i przy okazji zakładania rogów
wymieniłem gripy na szersze - jest wygodniej, aczkolwiek miejsca na
licznik, oświetlenie i odbiornik GPS zostało mało... Szersza kierownica
w grę nie wchodzi bo nie zmieszczę się na kładce ;)

Jeśli masz drobne dłonie i na skróconych gripach będzie Ci wygodnie -
tnij. Dla testu owiń sobie końce gipów taśmą (mniej-więcej tyle, ile byś
miał obcinać) i przejedź się tak, by krawędź ręki nie zachodziła na
taśmę (ewentualnie - z kartonu wytnij kółeczko - ogranicznik, który
będzie pilnował odstępu za Ciebie). Jeśli miejsca dla ręki masz dość -
możesz ciąć, jeśli ciasno - przesuwasz :)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-12-30 13:21:40
Autor: Fabian
rogi - jak zamocowac?
Wojciech 'Wheart' Penar pisze:
będzie pilnował odstępu za Ciebie). Jeśli miejsca dla ręki masz dość -
możesz ciąć, jeśli ciasno - przesuwasz :)

Może się zdarzyć też tak, że po skróceniu gripów, samego chwytu będzie
ok, ale już dźwignie hamulców i manetki trzeba będzie przesunąć do
środka aby wygodnie obsługiwać.

Fabian.

rogi - jak zamocowac?