rom i kernel z 2WCR dla SGS galaxy S2

Data: 2012-05-10 15:03:37
Autor: Amir
rom i kernel z 2WCR dla SGS galaxy S2
 Witam!

Czy jest jakiś sposob na uruchomienie
aplikacji na Samsung Galaxy SII, która
będzie nagrywała wszystkie rozmowy jak leci,
jest juz moze jakiś rom obsługujący 2WCR?

A może jest jakiś rom na HTC one ?

Może polecicie mi jakiś inny telefon z androidem
z mozliwościa nagrywania rozmów bez powiadamiania rozmówcy?
byle był szybszy od HTC Desire, którego obecnie używam z romem MIUI z 2WCR
i posiadal rozdzielczosc conajmniej 800x480 i nie był zbytnio cięższy od HTC Desire.

pozdrawaim

Data: 2012-05-10 15:48:34
Autor: Chris
rom i kernel z 2WCR dla SGS galaxy S2
Amir nabazgrał(a):

Może polecicie mi jakiś inny telefon z androidem
z mozliwościa nagrywania rozmów bez powiadamiania rozmówcy?

Ja używam HTC Desire HD z romem RevolucionHD 6.03 (chyba) + TotallRecall do nagrywania.

Data: 2012-05-10 15:52:07
Autor: Chris
rom i kernel z 2WCR dla SGS galaxy S2
Chris nabazgrał(a):

Amir nabazgrał(a):
Może polecicie mi jakiś inny telefon z androidem
z mozliwościa nagrywania rozmów bez powiadamiania rozmówcy?
Ja używam HTC Desire HD z romem RevolucionHD 6.03 (chyba) + TotallRecall
do  nagrywania.

TotallRecall ma specjalną wersję pod SGS2  więc poszukaj.

Data: 2012-05-11 09:25:07
Autor: Amir
> [...]
do  nagrywania.

TotallRecall ma specjalną wersję pod SGS2  więc poszukaj.

Dzięki właśnie czytam sobie i faktycznie da się to uruchomic na SGS2

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-10 23:59:54
Autor: Iksinski

Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jogeba$t05$1inews.gazeta.pl...
Witam!

Czy jest jakiś sposob na uruchomienie
aplikacji na Samsung Galaxy SII, która
będzie nagrywała wszystkie rozmowy jak leci,
jest juz moze jakiś rom obsługujący 2WCR?

Totall Recall S2 działa na stockowym romie GB i ICS.
Ma jedną wadę (jak i wszystkie inne programy tego typu na Andka) - nie nagrywa prawidłowo przy podłączonym zestawie BT.

Data: 2012-05-11 09:27:29
Autor: Amir
> [...]

Ma jedną wadę (jak i wszystkie inne programy tego typu na Andka) - nie nagrywa prawidłowo przy podłączonym zestawie BT.

Dzięki za informację, mozesz podesłać oficjalną strone ewentualnie więcej info o romie GB?
czy to chodzi może tez o MIUI? Albo moze skąd pobrac sprawdzoną wersję jednego bądź drugiego w wydaniu PL?

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-11 10:03:02
Autor: Iksinski

Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:joif12$43g$1inews.gazeta.pl...

Dzięki za informację, mozesz podesłać oficjalną strone ewentualnie więcej info o romie GB?

GB = Gingerbread = 2.3.X

czy to chodzi może tez o MIUI? Albo moze skąd pobrac sprawdzoną wersję jednego bądź drugiego w wydaniu PL?

http://forum.android.com.pl/
http://www.modaco.pl/
http://www.sammobile.com/firmware/

Data: 2012-05-11 11:10:06