rom i kernel z 2WCR dla SGS galaxy S2

Data: 2012-05-10 15:48:34
Autor: Chris
rom i kernel z 2WCR dla SGS galaxy S2
Amir nabazgrał(a):

Może polecicie mi jakiś inny telefon z androidem
z mozliwościa nagrywania rozmów bez powiadamiania rozmówcy?

Ja używam HTC Desire HD z romem RevolucionHD 6.03 (chyba) + TotallRecall do nagrywania.

Data: 2012-05-10 15:52:07
Autor: Chris
rom i kernel z 2WCR dla SGS galaxy S2
Chris nabazgrał(a):

[...]

TotallRecall ma specjalną wersję pod SGS2  więc poszukaj.

Data: 2012-05-11 09:25:07
Autor: Amir
> [...]
do  nagrywania.

TotallRecall ma specjalną wersję pod SGS2  więc poszukaj.

Dzięki właśnie czytam sobie i faktycznie da się to uruchomic na SGS2

pozdrawiam
AT

rom i kernel z 2WCR dla SGS galaxy S2