romek dostał piątaka :)

Data: 2011-01-17 14:45:26
Autor: szymo
romek dostał piątaka :)

Chyba spadnę z krzesła ten wóz drabiniasty dostał 5 gwiazdek :)

http://www.euroncap.com/tests/skoda_roomster_2006/275.aspx

:)

Data: 2011-01-17 15:21:16
Autor: J.F.
romek dostał piątaka :)
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w
Chyba spadnę z krzesła ten wóz drabiniasty dostał 5 gwiazdek :)
http://www.euroncap.com/tests/skoda_roomster_2006/275.aspx

Ale czemu sie dziwisz ?
To nie konkurs pieknosci, zaprojektowali dobrze to i dostal :-)

J.

Data: 2011-01-17 15:56:16
Autor: szymo
romek dostał piątaka :)
J.F. pisze:
[...]

Nie wiedziałem że takie dobre auto mam :)

Data: 2011-01-17 16:28:22
Autor: Robert_J
romek dostał piątaka :)
Nie wiedziałem że takie dobre auto mam :)

Rozumiem że pod pozorem zaskoczenia chciałeś się pochwalić autem ;-)))))

Data: 2011-01-18 10:35:58
Autor: szymo
romek dostał piątaka :)
Robert_J pisze:
Nie wiedziałem że takie dobre auto mam :)

Rozumiem że pod pozorem zaskoczenia chciałeś się pochwalić autem ;-)))))

  Oszywiście :)))))))))

romek dostał piątaka :)