romet kormoran - mufa

Data: 2020-08-18 11:45:47
Autor: qrt
romet kormoran - mufa
Heloł

Orientuje sie kto¶ jakie gwinty miały stare romety a konkretnie kormoran? Bede dzisiaj rozbierał takie co¶ i wyłabym nie kręcić w zł± strone :)

Data: 2020-08-18 20:32:22
Autor: PeJot
romet kormoran - mufa
W dniu 2020-08-18 o 11:45, qrt pisze:
Heloł

Orientuje sie kto¶ jakie gwinty miały stare romety a konkretnie kormoran?
Bede dzisiaj rozbierał takie co¶ i wyłabym nie kręcić w zł± strone :)

Suport tzw. angielski, BSA.

https://bikehunter.pl/rodzaje-suportow-rowerowych-mega-poradnik/

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-08-19 06:38:31
Autor: qrt
romet kormoran - mufa
PeJot <PeJot@nigdzie.pl> Wrote in message:r
W dniu 2020-08-18 o 11:45, qrt pisze:> Heloł> > Orientuje sie kto¶ jakie gwinty miały stare romety a konkretnie kormoran?> Bede dzisiaj rozbierał takie co¶ i wyłabym nie kręcić w zł± strone :)Suport tzw. angielski, BSA.

Ok. Czyli wszystko bo bożemu.  Po lewej stronie gwint prawy a po
 prawej lewy. --

Data: 2020-08-19 11:37:51
Autor: ąćęłńóśźż
romet kormoran - mufa
Czyli odkręcać zawsze jak ruch pedałów przy jeĽdzie do przodu?

-- -- -
Po lewej stronie gwint prawy a po prawej lewy.

Data: 2020-08-19 16:34:12
Autor: PeJot
romet kormoran - mufa
W dniu 2020-08-19 o 11:37, ±ćęłń󶼿 pisze:
Czyli odkręcać zawsze jak ruch pedałów przy jeĽdzie do przodu?

W erze osi suportowych z miskami, prawa miska miała tendencję do luzowania się podczas eksploatacji.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-08-24 12:27:39
Autor: Jan Cytawa
romet kormoran - mufa
  PeJot pisze:

W dniu 2020-08-19 o 11:37, ±ćęłń󶼿 pisze:
Czyli odkręcać zawsze jak ruch pedałów przy jeĽdzie do przodu?

W erze osi suportowych z miskami, prawa miska miała tendencję do
luzowania się podczas eksploatacji.

W systemie wloskim i francuskim, gdy prawa miska miala prawy gwint. Po to sa takie gwinty w BSA by sie miski nie odkrecaly.

Jan Cytawa

Data: 2020-08-19 18:36:54
Autor: qrt
romet kormoran - mufa
±ćęłń󶼿 <a@e.pl> Wrote in message:r
Czyli odkręcać zawsze jak ruch pedałów przy jeĽdzie do przodu?-- -- -> Po lewej stronie gwint prawy a po prawej lewy.

Dokladnie tak --

romet kormoran - mufa