romix_co to za firma?

Data: 2009-03-03 23:10:43
Autor: BUNIEK
romix_co to za firma?
Czy produkty agd firmy romix sa coś warte? Może ktoś ma, używa?
Konkretnie interesuje mnie okap.

Mialem ich czajnik, nieco mu sie przeciekalo po roku:( ale dziala do dzis, dla porownania z biedraki za 19.99 padl po 3 miesiacach ale nie przecieka :).
Okap Mam Gorenje taki z szklany prosty, padl sterownik i sciemniacz nie dzialal i nie dalo sie wyłaczyc swiatelka, ale na gwarancji przyjechali i wymienili jest OK. Ja to twierdze ze rozsypac sie moze wszystko ale lepszy producent = mniejsze ryzyko i dluzej dostepne czesci zamienne niz w chinczyku ktory dzis robi okapy a jutro magnetofony czy inne rzeczy.

Buniek

romix_co to za firma?