romy do siii gt-i9300 pytanie czy się rozni Odexed & Deodexed

Data: 2013-01-10 14:57:21
Autor: AT
romy do siii gt-i9300 pytanie czy się rozni Odexed & Deodexed
Czy ktoś może się oriętuje czym się moga różnić?
Odexed od  Deodexed

http://wanamlite.com/forums/showthread.php?tid=72296

Bardzo dziękuję za podpowiedź, nie wiem który wgrać do mojego SIII
co prawda mam teraz wersję wanamliterom  4.1.2

posiadam:

WANAM LITE ROM
XXELKC V5.1

a to jakaś najnowsza wersja:

WanamLiteStock i9300XXELLA

czym one sie moga róznić?

pisze coś o poprawie bezpieczeństwa

'his build fixes the Exynos Security issue.'

dlatego mam ochotę zamienić
bo czasami mi przymuli telefon a i swoje dane też chciałbym chronić

pozdrawiam

romy do siii gt-i9300 pytanie czy się rozni Odexed & Deodexed