rondo kolizja i insiura...

Data: 2015-05-08 04:52:15
Autor: Stefik
rondo kolizja i insiura...

Użytkownik "pablo46" <pablo46CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:554b7136$0$8376$65785112news.neostrada.pl...
Wiem, że temat był już wałkowany wielokrotnie... ale... po kolej.
Któregoś pięknego dnia, dostałem jakieś zaćmy i zamiast tak jak zwykle przed rondem, na którym miałem zjechać pierwszym zjazdem zając miejsce na prawym pasie, stanąłem na lewym ruszam i bęc...
dostałem w bok od gościa, który jadąc prawym pasem skręcał w lewo.
(Rondo NSZ w Radomiu, zjazd z ulicy Warszawskiej w Czarneckiego).
W moim mniemaniu wina moja ewidentna, spisaliśmy notatkę, dane i rozjechali się.
Po jakimś czasie przyszło pismo z firmy w której byłem ubezpieczony, celem wyjaśnienia całej sprawy.
Wypełniłem, odesłałem...
Wydawało mi się, że sprawa załatwiona, gdy przychodzi wezwanie na Policję, celem złożenia wyjaśnień.
Okazało się, że LD, nie chce uznać mojej winy ergo odmawiając wypłaty, odszkodowania.
Żeby było dowcipniej, w wyniku tego zdarzenia, tamten stracił jeden kołpak i kilka delikatnych zadrapań na zderzaku. Mnie naprawa blachy kosztowała ponad 2 tys.
Dzwonię na LD celem wyjaśnienia sprawy i miła Pani z drugiej strony słuchawki, cały czas upiera się, że tą kolizję spowodował ten drugi kierowca.
Kto, tu jest głupi? Ja, ona, czy firmy ubezpieczeniowe standardowo w takich sytuacjach przyjęły politykę, umywania rąk?

A w którym miejscu doszło do zderzenia ? Na prawym pasie prowadzącym
w stronÄ™ Czarneckiego, czy na lewym pasie prowadzÄ…cym w stronÄ™
Czarneckiego ? Jak na prawym to ty jesteÅ› winien, jak na lewym
to on jest winien.

Data: 2015-05-07 23:06:34
Autor: przemek.jedrzejczak
rondo kolizja i insiura...
-- A w którym miejscu dosz³o do zderzenia ? Na prawym pasie prowadz±cym w stronê Czarneckiego, czy na lewym pasie prowadz±cym w stronê Czarneckiego ?

to juz wyjasniono, na lewym:
- z lewego pasa ronda mozesz zjechac na lewy pas Czarnieckiego i zadnego pasa nie zmieniasz.
Tak chcia³em dok³adnie zrobiæ<

-- Jak na prawym to ty jeste¶ winien, jak na lewym to on jest winien.

tez tak to widze, lalka z ubezpieczalni ma racje, koles jest umoczony i wtopi przed sadem, dostal strzala na swoim pasie od kogos kto zmienia pas, nie wiem jak pablo46 mogl sie przyznac do winy

@pablo46

przekrec moze do goscia zeby sie uspokoil, przedstaw mu zapis tej rzeczowej, konstruktywnej dyskusji i niech wycofa sprawe :-)

P.

Data: 2015-05-08 10:22:56
Autor: Stefik
rondo kolizja i insiura...

Użytkownik "Stefik" <de3wa@tam.pl> napisał w wiadomości news:554c4e2e$0$27508$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Poprawka : Z lewego pasa ul. Warszawskiej nie wolno wjechać na lewy
pas ul. Czarneckiego, bo skręt w prawo należy wykonywać z prawego pasa.
Czyli winni są obydwaj. Będący na prawym pasie mógł
 nie zauważyć/nie spodziewać siÄ™, że ktoÅ› zza pleców wyjedzie mu na lewy pas.

rondo kolizja i insiura...