rondo kolizja i insiura...

Data: 2015-05-08 02:32:50
Autor: kogutek444
rondo kolizja i insiura...
W dniu czwartek, 7 maja 2015 16:05:45 UTC+2 użytkownik pablo46 napisał:
Wiem, że temat był już wałkowany wielokrotnie... ale... po kolej.
Któregoś pięknego dnia, dostałem jakieś zaćmy i zamiast tak jak zwykle przed rondem, na którym miałem zjechać pierwszym zjazdem zając miejsce na prawym pasie, stanąłem na lewym ruszam i bęc...
dostałem w bok od gościa, który jadąc prawym pasem skręcał w lewo.
(Rondo NSZ w Radomiu, zjazd z ulicy Warszawskiej w Czarneckiego).
W moim mniemaniu wina moja ewidentna, spisaliśmy notatkę, dane i rozjechali się.
Po jakimś czasie przyszło pismo z firmy w której byłem ubezpieczony, celem wyjaśnienia całej sprawy.
Wypełniłem, odesłałem...
Wydawało mi się, że sprawa załatwiona, gdy przychodzi wezwanie na Policję, celem złożenia wyjaśnień.
Okazało się, że LD, nie chce uznać mojej winy ergo odmawiając wypłaty, odszkodowania.
Żeby było dowcipniej, w wyniku tego zdarzenia, tamten stracił jeden kołpak i kilka delikatnych zadrapań na zderzaku. Mnie naprawa blachy kosztowała ponad 2 tys.
Dzwonię na LD celem wyjaśnienia sprawy i miła Pani z drugiej strony słuchawki, cały czas upiera się, że tą kolizję spowodował ten drugi kierowca.
Kto, tu jest głupi? Ja, ona, czy firmy ubezpieczeniowe standardowo w takich sytuacjach przyjęły politykę, umywania rąk?

Ale osochodzi? Chcą Ci wypłacić kasę bo wina kogoś innego a Ty masz jakiś problem.

Data: 2015-05-08 11:58:38
Autor: pablo46
rondo kolizja i insiura...
W dniu 2015-05-08 o 11:32, kogutek444@gmail.com pisze:

Ale osochodzi? Chcą Ci wypłacić kasę bo wina kogoś innego a Ty masz jakiś problem.

Nie chcą jemu wypłacić kasy i facet zgłosił sprawę na policje.

Data: 2015-05-08 03:08:52
Autor: kogutek444
rondo kolizja i insiura...
W dniu piątek, 8 maja 2015 11:59:15 UTC+2 użytkownik pablo46 napisał:
W dniu 2015-05-08 o 11:32, kogutek444@gmail.com pisze:

> Ale osochodzi? Chcą Ci wypłacić kasę bo wina kogoś innego a Ty masz jakiś problem.

Nie chcą jemu wypłacić kasy i facet zgłosił sprawę na policje..

A to coś zmienia w kwestii ustalenia winnego?

rondo kolizja i insiura...