rosyjscy genera³owie poumierali ze ¶miechu

Data: 2016-11-22 04:59:59
Autor: z
rosyjscy genera³owie poumierali ze ¶miechu
W dniu 2016-11-21 o 22:52, Tomasz Chmielewski pisze:
Maciorowicz znowu odjecha³. Panowie z brzuszkami po weekendowych
szkoleniach "obrony terytorialnej" zostan± rzuceni do walk z zawodowymi
wojskami specnazu.

I powtarzasz te dyrdyma³y kiedy wszyscy specjali¶ci twierdz± ¿e to s± dobrze wydane pieni±dze a si³a odstraszania porównywalna z eskadr± F16.

Poczytaj trochê m±drych ludzi a nie polityków czy redaktorków z GW.

Data: 2016-11-22 06:10:40
Autor: Pawlik
rosyjscy genera³owie poumierali ze ¶miechu
U¿ytkownik "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Si³a odstraszania porównywalna z ca³a formacj± ZOMO.
Bêdzie mia³ kto pa³owaæ demonstrantów demonstruj±cych
przeciw katokomunie Kaczyñskiego.

Opozycja wnios³a poprawkê, ¿e te "wojska" nie mog± byæ u¿yte
przeciw Polakom. Katokomuna poprawkê odrzuci³a.

Data: 2016-11-22 07:58:36
Autor: z
W dniu 2016-11-22 o 06:10, Pawlik pisze:
Opozycja wnios³a poprawkê, ¿e te "wojska" nie mog± byæ u¿yte
przeciw Polakom. Katokomuna poprawkê odrzuci³a.

O widzisz. Zauwa¿y³e¶ mankament który mi te¿ siê nie podoba ale to nie jest powód ¿eby krytykowaæ i wy¶miewaæ w czambu³ ca³y ten pomys³.

Ludzie my¶lcie trochê a ja nie potraficie to pos³uchajcie fachowców.

Data: 2016-11-22 08:43:39
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

On s³ucha fachowców "od pa³owania" i najbardziej obawia siê innego
rodzaju zagro¿eñ ni¿ ty.  Polska nie zaliczy³a jednego lub dwóch
wojskowych zamachów stanu w ostatnim stuleciu?

Za¶ te obawy wygl±daj± "dziwnawo i niezwykle selektywnie" po tym jak
policje z innych krajów UE _mog±_ byæ u¿yte przeciw Polakom.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.
Ja i mój brat jeste¶my przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem

rosyjscy genera³owie poumierali ze ¶miechu