rosyjscy naukowcy odkryli : GMO powodują : zwierzęta tracą zdolność do reprodukcji,

Data: 2012-08-06 02:38:48
Autor: muto2100
rosyjscy naukowcy odkryli : GMO powodują : zwierzęta tracą zdolność do reprodukcji,
Data: 2012-08-10 20:38:40
Autor: pluton
rosyjscy naukowcy odkryli : GMO powoduja : zwierzeta traca zdolnosc do reprodukcji,
Rosujscy naukowcy odkryli takze, ze gdyby cala wode ze wszystkich oceanów,
mórz, rzek i jezior zamknac w rurke o srednicy 1 cm,
to ta rurka miala by taka dlugosc, ze ja pierdole.

Nullification

Data: 2012-08-10 22:11:41
Autor: Ark Sempow
Dnia Fri, 10 Aug 2012 20:38:40 +0200, pluton napisał(a):

Rosujscy naukowcy odkryli takze, ze gdyby cala wode ze wszystkich oceanów,
mórz, rzek i jezior zamknac w rurke o srednicy 1 cm,
to ta rurka miala by taka dlugosc, ze ja pierdole.

Dużo wczesniej radzieccy naukowcy  upuścili w próżni jednocześnie kota i
zapaloną lampę naftową. Kot i lampa spadały z tą samą prędkością. Wniosek
uczonych był jeden: kot w próżni porusza się z predkością światła. --
Ark Sempow
Lubię mówić o niczym. Jest to jedyna rzecz na której się znam [O.Wilde]
[Cytat wstawiany losowo bez zwiazku z trescia mojej wypowiedzi]

rosyjscy naukowcy odkryli : GMO powodują : zwierzęta tracą zdolność do reprodukcji,