rosyjski waz

Data: 2014-12-05 23:47:37
Autor: J.F.
rosyjski waz

Co sie robi, jak opona pekla, a pod reka nie mamy weza ogrodowego ?
Na saneczki

http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/flats-way-it-motorist-gets-4747813

Swoja droga, to podziwiam rosyjskie sanki. Toz tam chyba ze 300-400kG ...

J.

Data: 2014-12-07 20:25:48
Autor: Tomasz Gorbaczuk
rosyjski waz
FrW dniu .12.2014 o 23:47 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Tu trzeba podziwiać ich zaradność Ĺźyciową - jak by trafiło na Niemca lub  innego Francuza to by zamarzł płacząc i czekając na pomoc. Rusek pomyślał  chwilę i jedzie dalej :-)
Na szczęście Polakom do takich Ruskich też niewiele brakuje :-)

TG

Data: 2014-12-07 23:32:12
Autor: Tomasz Pyra
rosyjski waz
Dnia Sun, 07 Dec 2014 20:25:48 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

Tu trzeba podziwiać ich zaradność życiową - jak by trafiło na Niemca lub  innego Francuza to by zamarzł płacząc i czekając na pomoc. Rusek pomyślał  chwilę i jedzie dalej :-)

Bez tylnego koła spokojnie można jechać i bez sanek :)
A na przebitym to już w ogóle - nawet całkiem szybko.

Data: 2014-12-08 00:03:32
Autor: J.F.
rosyjski waz
Dnia Sun, 7 Dec 2014 23:32:12 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
[...]

No tak
https://www.youtube.com/watch?v=BoRjPAfAFi4
https://www.youtube.com/watch?v=D4Fi7s0YMLQ

A na sniegu to pewnie nawet iskry nie leca :-)

J.

Data: 2014-12-08 00:36:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
rosyjski waz
Hello Tomasz,

Sunday, December 7, 2014, 11:32:12 PM, you wrote:

[...]

Straciłem kiedyś tylne koło przy dużej prędkości. Zanim wyhamowałem
3/4 obwodu boczka po wewnętrznej stronie już było przecięte :(

Nie uważam, żeby było bezpiecznie :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-12-08 00:47:51
Autor: Tomasz Pyra
rosyjski waz
Dnia Mon, 8 Dec 2014 00:36:31 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

[...]

Jak się trochę tak pojeździ, to się łapie wprawę.
Podstawowa sprawa to odporność na dziwne odgłosy towarzyszące takiej
jeździe.

Kiedyś nawet policzyłem i jakoś mi wychodziło że na kapciu z przodu tracę
6-8s na kilometrze, z tyłu 3-4s :)

Czy bezpiecznie - jak zawsze kwestia dostosowania prędkości do warunków (tu
bardziej możliwości samochodu). Niebezpieczny jest sam moment przebicia, jak jedzie się z prędkością gdzie
da się panować nad samochodem z 4 kołami, a już za dużą na samochód z
trzema kołami.

rosyjski waz