rosyjskie drogi - może mi ktoś wytłumaczyć?

Data: 2013-06-13 00:08:39
Autor: Sebastian
rosyjskie drogi - może mi ktoś wytłumaczyć?
W dniu środa, 12 czerwca 2013 21:35:56 UTC+2 użytkownik SJS napisał:
Oglądam filmy na YouTube i nic nie rozumiem:
- czy oni rzeczywiście tak jeżdżą - jeśli tak to co jest tego przyczyną?
- może to podstawianie się aby uzyskać odszkodowanie?

Jest takie powiedzenie, że Rosja to nie kraj ale stan umysłu. Faktem jest, że filmy pokazują dość mocno przejaskrawiony obraz ale jest coś na rzeczy - pokazują stopień rozwoju cywilizacyjnego w aspekcie motoryzacji - coś jak "daj małpie brzytwę...". Osobiście mam wrażenie, że w przeciwieństwie do byłych republik nadbałtyckich czy nawet Polski gdzie jest coraz lepiej pod względem kultury jazdy, przestrzegania przepisów itp - człowiek radziecki się nie zmieni i takie obrazki będziemy oglądali stale. Pozdrawiam

rosyjskie drogi - może mi ktoś wytłumaczyć?