router 3g z ethernet do tv z skype

Data: 2012-07-29 22:30:09
Autor: kranu
router 3g z ethernet do tv z skype
Witam,

Który operator oferuje internet z routerem 3g z wyjściem ethernet?
Potrzebny do TV ze Skype do rozmów z video.
Znalazłem tylko Huawei B683 ale jest dosyć drogi bo ma też niepotrzebne dla mnie WiFi.

--
pozdrawiam,
Kranu

Data: 2012-07-30 00:21:32
Autor: Maciej Bebenek
kranu <kranu@lewymail.pl> wrote:
[...]

Plus/Cyfrowy Polsat mają modem LTE. Ale najprościej kupić np. Edimaxa
3G6200, z którym pracuje prawie każdy modem (chociaż warto przez zakupem
sprawdzić listę).

Data: 2012-07-30 17:23:52
Autor: a...mx
Maciej Bebenek wrote:

kranu <kranu@lewymail.pl> wrote:
Witam,

Który operator oferuje internet z routerem 3g z wyj¶ciem ethernet?
Potrzebny do TV ze Skype do rozmów z video.
Znalaz³em tylko Huawei B683 ale jest dosyæ drogi bo ma te¿ niepotrzebne
dla mnie WiFi.

Plus/Cyfrowy Polsat maj± modem LTE. Ale najpro¶ciej kupiæ np. Edimaxa
3G6200, z którym pracuje prawie ka¿dy modem (chocia¿ warto przez zakupem
sprawdziæ listê).

Jest co¶ podobnego - miniaturowych rozmiarów, (opcjonalnie z obs³ug± areo2) ale z wifi i mo¿liwo¶ci± dzia³ania jako AP do u¿ycia np. w samochodzie?

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-07-30 17:39:07
Autor: Maciej Bebenek
<a...mx@gazeta.pl> wrote:

Plus/Cyfrowy Polsat mają modem LTE. Ale najprościej kupić np. Edimaxa
3G6200, z którym pracuje prawie każdy modem (chociaż warto przez zakupem
sprawdzić listę).

Jest coś podobnego - miniaturowych rozmiarów, (opcjonalnie z obsługą areo2) ale z wifi i możliwością działania jako AP do użycia np. w samochodzie?

Z LTE będzie ciężko, micro-routery raczej nie mają wbudowanej obsługi E398.
Może być modem LTE Samsunga (jak wyżej) - też ma WiFi.
Na UMTS900 są modemy-routerki Huawei i ZTE. Ewentualnie można
poeksperymentować z routerami TP Linka z gniazdem USB do modemu.

Data: 2012-07-31 13:00:08
Autor: m4rkiz
<a...mx@gazeta.pl> wrote in message news:jv68u9$sp5$1inews.gazeta.pl...
[...]

mifi