router Huawei B593u-12 z Orange

Data: 2013-05-23 13:34:43
Autor: adresss
router Huawei B593u-12 z Orange
Czesc,

chcialbym zakupic router Huawei B593u-12 (dla LTE) byl dostepny w
Orange (ale nie wiem czy byl to Orange PL...moze nie).

Czy ktos ma wiedze, czy w tych routerach firmware jest brandowanych
tak, ze wycinaja co ciekawsze funkcje?

Czy jest wogole jakis firmware ktory dostarcza producent i czy mozna
go sobie wgrac zamiast wykastrowanych od operatorow?

Jak to jest w przypadku Plus GSM?

--
ThinkXtra

Data: 2013-05-23 12:52:54
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 23 May 2013 13:34:43 +0200, adresss@poczta.pl napisał(a):

[...]

tak, ma problemy z wyświetlaniem filmów FullHD kodowanych w x264.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

router Huawei B593u-12 z Orange