router TP-W8960N IPv6

Data: 2017-08-24 18:47:41
Autor: Uncle Pete
router TP-W8960N IPv6
On 2017-08-23 20:34, Gil wrote:
Mam neostradę teoretycznie 18M. Używałem do tego dostarczonego przez
Orange modemu/routera TP 8950N. Pracował nieźle z szybkościa do 14m ale
się wieszał 2-3 razy dzienie. Kupiłem więc modem TP W8951N i pracował
bardzo dobrze z protokołem IPv4 bo tylko taki obsługiwał.
Niestety podczas pamietnych burz na poczatku sierpnia spalił się. Niby
działa ale nie ma netu i nie działa nawet jako switch z gniazdkami LAN1
i LAN2.

Wiem, że nie o to pytasz, ale. Nie masz do niego w ogóle dostępu? U mnie po jednej z tegorocznych burz w routerze TP-MR3420 wywaliło porty LAN, ale pozostał dostęp przez Wi-Fi. Ponowne wgranie firmware przywróciło pełną funkcjonalność.

Piotr

Data: 2017-08-24 19:02:04
Autor: Gil
router TP-W8960N IPv6
In article <onmvvc$p3v$1@node1.news.atman.pl>, 433koz@gmail.com says...

On 2017-08-23 20:34, Gil wrote:
> [...]

Wiem, że nie o to pytasz, ale. Nie masz do niego w ogóle dostępu? U mnie po jednej z tegorocznych burz w routerze TP-MR3420 wywaliło porty LAN, ale pozostał dostęp przez Wi-Fi. Ponowne wgranie firmware przywróciło pełną funkcjonalność.

Dostęp do tego spalonego mam. Też wgrałem nowy firmweare ale nie ma już sygnału net i 2 porty LAN nie działają.

router TP-W8960N IPv6