[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje

Data: 2014-06-02 14:54:37
Autor: NICE
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje

Korzystam od czasu do czasu z aero . Jest ok pomomo kodĂłw. Mam pytanie. Jesli wĹ‚oĹĽe kartÄ™ aero do routera mobilnego huawei czy samsung to jak wtedy jest z kodami?  ( dziala jakis czas , rozĹ‚Ä…cza i na komputerze/ tablecie ktĂłry jest routowany przez router dostaje stronÄ™ z kodem ?? Dobrze kombinuje czy etam? WolÄ™ dopytac przed wydaniem 300 pln na router

Nice

Data: 2014-06-02 17:44:37
Autor: ToMasz
W dniu 02.06.2014 14:54, NICE pisze:

Korzystam od czasu do czasu z aero . Jest ok pomomo kodĂłw. Mam pytanie.
Jesli włoże kartę aero do routera mobilnego huawei czy samsung to jak
[...]

ja mam tak: router łączy się bez problemu, najwyżej wyświetla usługa ograniczona i moża otwierać przeglądarkę internetową. jakikolwiek adres nie wpiszę, jestem przekierowywany na BDI. costam i muszę przepisać kod. potem jest informacja zresetuj przeglądarkę. na routerze wciskam: rozłącz, połącz i od tej pory przez dłuższy czas jest dostęp do netu

ToMasz

Data: 2014-06-02 18:31:48
Autor: Trybun
W dniu 2014-06-02 17:44, ToMasz pisze:
[...]

Router podłączony kablem do kompa? U mnie na routerze wi-fi tak się nie da. Gdy już minie godzina to w jakiej bym użył przeglądarki - nie ma żadnego przekierowana w przeglądarce, tylko komunikat "strona niedostępna". Podłączam modem bezpośrednio do kompa i od razu przeniesienie do strony logowania BDI. Także gdy wyjmę kartę z modemu i włożę do telefonu bądź tabletu to jestem kierowany na stronę logowania BDI. Połączenie przez router nie kieruje na stronę logowania.

Data: 2014-06-02 21:04:32
Autor: John Kołalsky
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje

UĹĽytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com>

[...]

Reklamuj

Data: 2014-06-03 19:00:32
Autor: John Kołalsky
[...]

Co chcesz i u kogo chcesz :-)

Data: 2014-06-05 07:15:33
Autor: J.F.
Dnia Tue, 03 Jun 2014 07:50:25 +0200, Trybun napisał(a):
W dniu 2014-06-02 21:04, John Kołalsky pisze:
Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com>
Router podł±czony kablem do kompa? U mnie na routerze wi-fi tak się nie da. Gdy już minie godzina to w jakiej bym użył przegl±darki - nie ma żadnego przekierowana w przegl±darce, tylko komunikat "strona niedostępna". Podł±czam modem bezpo¶rednio do kompa i od razu przeniesienie do strony logowania BDI. Także gdy wyjmę kartę z modemu i włożę do telefonu b±dĽ tabletu to jestem kierowany na stronę logowania BDI. Poł±czenie przez router nie kieruje na stronę logowania.

Reklamuj

Niby co, i u kogo?

Niedzialanie w UKE. Jest znizka za bezplatny dostep, nie ma dostepu,
to UKE powinno interweniowac. Ale potrzebuje pisma.

J.

Data: 2014-06-05 14:40:53
Autor: Titus Atomicus
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
In article <rv2aw2xe1oor$.a90ii3du88ty$.dlg@40tude.net>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Niedzialanie w UKE. Jest znizka za bezplatny dostep, nie ma dostepu,
to UKE powinno interweniowac. Ale potrzebuje pisma.

E, UKE olewa.
Wiecej na http://jdtech.pl/
Ale oczywiscie reklamowac mozna i wrecz nalezy.
--
TA

Data: 2014-06-05 16:06:43
Autor: J.F.
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
Użytkownik Titus_Atomicus-03F45A.14405305062014@node2.news.atman.pl...
> [...]

E, UKE olewa.
Wiecej na http://jdtech.pl/
Ale oczywiscie reklamowac mozna i wrecz nalezy.

Jedno moze olac. Wiekszej ilosci nie powinno.
A przy wiekszej ilosci mozna do premiera napisac, ze olewa, a moze lepiej do Kaczynskiego :-)

J.

Data: 2014-06-05 16:33:35
Autor: Titus Atomicus
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
In article <53907977$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Jedno moze olac. Wiekszej ilosci nie powinno.
A przy wiekszej ilosci mozna do premiera napisac, ze olewa, a moze lepiej do Kaczynskiego :-)

Aha i do Premiera Technicznego, JKM, a najlepiej od razu do Obamy :-)
--
TA

Data: 2014-06-05 17:57:13
Autor: J.F.
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
Użytkownik Titus_Atomicus-D985D2.16333505062014@node1.news.atman.pl...

> [...]

lepiej do Kaczynskiego :-)

Aha i do Premiera Technicznego, JKM, a najlepiej od razu do Obamy :-)

Kaczynski ma te zalete, ze chetnie wypomni rzadowi kazda sprawe przed kamerami :-)
Tylko go lekko nakierunkowac - np ile rzad lapowki wzial za miliardowa ulge ? :-)

J.

Data: 2014-06-07 00:41:20
Autor: Titus Atomicus
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
In article <5390935d$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>,

No, ale on jest wykluczony cyfrowo...
--
TA

Data: 2014-06-07 14:00:16
Autor: Trybun
W dniu 2014-06-05 07:15, J.F. pisze:

[...]

E tam, niepoważna sprawa. Czasy Stróżyńskiej i jej walki z potentatami w obronie interesów klientów to już przeszło¶ć..

Data: 2014-06-02 22:20:43
Autor: ToMasz
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje

Router podłączony kablem do kompa? U mnie na routerze wi-fi tak się nie
da. Gdy już minie godzina to w jakiej bym użył przeglądarki - nie ma
ĹĽadnego przekierowana w przeglÄ…darce, tylko komunikat "strona
niedostępna".

Zawsze wifi. tak się zastanawiam... nie sprawdzałem ostatnio jak jest po godzinie, bo nie potrzebuję nigdy tak długo korzystać. ja bym się rozłączył routerem i połączył ponownie

ToMasz

Data: 2014-06-03 07:47:47
Autor: Trybun
W dniu 2014-06-02 22:20, ToMasz pisze:

[...]

Nie w kwestii restartowania połączenia problem, a w sprawie braku możliwości zalogowania się na stronie na której trzeba wpisać kod. Wczoraj pogrzebałem trochę w necie, i zgodnie z znaleziona sugestią jakiegos usera zmieniłam DNSy w routerze na sztywno na te od Aero2. Niby nic nie pomogło, dopiero dodatkowa operacja ze zmianą z automatycznych DNSów na te od Żaka w kompie pomogła. Nie minęła sekunda jak pokazało sie w przeglądarce okno z kapciem. Jednym słowem teraz wszystko jest ok i działa sprawnie.

Data: 2014-06-03 10:26:33
Autor: Titus Atomicus
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
In article <538d617f$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>,
 Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

zgodnie z znaleziona sugesti± jakiegos usera zmieniłam DNSy w routerze na sztywno na te od Aero2. Niby nic nie pomogło, dopiero dodatkowa operacja ze zmian± z automatycznych DNSów na te od Żaka w kompie pomogła.

Aaa, na to wpadlem juz zaraz po wprowadzeniu kapcia.
--
TA

Data: 2014-06-07 14:00:31
Autor: Trybun
  Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

[...]

Ale jako¶ zapomniałe¶ podzielić się swoja wiedz± na grupie..

Data: 2014-06-03 07:29:12
Autor: Titus Atomicus
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
In article <538ca6df$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>,
 Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

> [...]

Router podł±czony kablem do kompa? U mnie na routerze wi-fi tak się nie da. Gdy już minie godzina to w jakiej bym użył przegl±darki - nie ma żadnego przekierowana w przegl±darce, tylko komunikat "strona niedostępna". Podł±czam modem bezpo¶rednio do kompa i od razu przeniesienie do strony logowania BDI. Także gdy wyjmę kartę z modemu i włożę do telefonu b±dĽ tabletu to jestem kierowany na stronę logowania BDI. Poł±czenie przez router nie kieruje na stronę logowania.

 U mnie daje.
Zle sie dzieje czasem jak przegladarki sa mocno obciazone.
--
TA

Data: 2014-06-03 07:51:18
Autor: Trybun
  Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

[...]

Po pewnych ręcznych modyfikacjach w routerze jaki i we wła¶ciwo¶ciach poł±czenia w kompie, u mnie też juz daje:-)
P.S. Co to znaczy "mocno obci±żona przegl±darka"?

Data: 2014-06-03 10:24:38
Autor: Titus Atomicus
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
In article <538d6251$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>,
 Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

> [...]

P.S. Co to znaczy "mocno obci±żona przegl±darka"?

No, otwarte kilkanascie okienek, strony z flashem i JS.
Al ja mam wyjatkowo stary, niewydolny hardware i software... (powerbook sprzed 15 lat)
--
TA

Data: 2014-06-02 20:04:52
Autor: NICE
[...]

potem jest informacja zresetuj przeglÄ…darkÄ™. na routerze wciskam:
rozłącz, połącz i od tej pory przez dłuższy czas jest dostęp do netu

ToMasz
.... masz router mobilny ?  Mozesz podać jaki?

Nice

Data: 2014-06-03 08:15:29
Autor: Chris
[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
ToMasz nabazgrał(a):

[...]

Mam ten sam model tylko z T-Mobile .. spisuje się idealnie zarówno do tabletu jak i jako łącze zapasowe w domu (ostatnio padł mi modem i ZTE dał radę)

ps. Bedę sprzedawał bo zmieniam tablet na taki z 3G

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ pojazdu.

Data: 2014-06-05 07:13:41
Autor: J.F.
Dnia Mon, 02 Jun 2014 17:44:37 +0200, ToMasz napisał(a):
[...]

No wlasnie - trzeba miec przycisk pod reka.

J.

[aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje