router na "malutkim" PC

Data: 2012-12-11 14:41:10
Autor: Leszek
router na "malutkim" PC
Użytkownik "Piotr Rezmer" <p.r@bezbzdur.pl> napisał w wiadomości news:50c3b2a6$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

Czy da się sensownie złozyć PC-ta który:
-będzie obsługiwać modem LTE na USB w trybie IP (nie jako emulacja modemu)
-będzie działać jako domowy gateway do Internetu.
-będzie pobierać mało prądu
-będzie cichy
-będzie mały
-będzie niedrogi

Do tej pory liczyłem że podepnę modem do Mikrotika, ale strasznie obcina mi dostępne pasmo (download spada z 70Mb/s do 4Mb/s)

Zdecydowanie polecam takie rozwiÄ…zanie:

http://allegro.pl/terminal-hp-5720-via-1ghz-512mb-512mb-win-xp-embed-i2862577976.html

Możesz wgrać co chcesz, a te 40W to już naprawdę w szczycie pobiera.

router na "malutkim" PC