router z WiFi + Bluetooth PAN

Data: 2009-08-26 02:32:35
Autor: Atlantis
router z WiFi + Bluetooth PAN
Czy istnieje coś takiego? Kilkakrotnie spotkałem się z sytuacją, kiedy
takie rozwiązanie byłoby całkiem przydatne gdyż musiałem zlecać
udostępnianie internetu po profilu BT PAN mojemu desktopowi.

Data: 2009-08-26 09:12:36
Autor: JoteR
router z WiFi + Bluetooth PAN
"Atlantis" napisał:

Czy istnieje coś takiego?

AFAIR tepsiany LiveBox ma zarówno Wi-Fi jak i BT. Nadajesz z Neostrady, więc może go już masz?

JoteR

Data: 2009-08-26 10:21:22
Autor: Atlantis
router z WiFi + Bluetooth PAN
JoteR pisze:

AFAIR tepsiany LiveBox ma zarówno Wi-Fi jak i BT. Nadajesz z Neostrady,
więc może go już masz?

Nie, nie mam i chyba dobrze. :)
Poza tym słyszałem, że któryś automatyczny update firmware'u w LB
zablokował Bluetooth...

Data: 2009-08-27 12:30:26
Autor: Pszemol
router z WiFi + Bluetooth PAN
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:h72n99$san$1inews.gazeta.pl...
"Atlantis" napisał:

Czy istnieje coś takiego?

AFAIR tepsiany LiveBox ma zarówno Wi-Fi jak i BT.
Nadajesz z Neostrady, więc może go już masz?

A jakaś inna propozycja?

I w ogóle jak na pececie dzielić internet przez bluetooth?
Mam urządzonko pracujące na WinCE i ma bluetooth
i skorzystałoby na dostępie do netu... :-)

Data: 2009-08-30 11:08:24
Autor: Grzegorz Sułek
router z WiFi + Bluetooth PAN
Pszemol <Pszemol@polbox.com> wrote:

> [...]

Mam urządzonko pracujące na WinCE i ma bluetooth
i skorzystałoby na dostępie do netu... :-)

Zsynchronizuj z active sync poprzez bluetooth i automatycznie uzyskasz dostęp do netu w urządzonku. Opisy znajdziesz w sieci.

--
gs

Data: 2009-08-30 10:15:02
Autor: Pszemol
router z WiFi + Bluetooth PAN
"GrzegorzSułek" <gsulek@student.sgh.waw.pl> wrote in message news:3T68gbfaI9rnNca3.gs20787akson.sgh.waw.pl...
> [...]

i skorzystałoby na dostępie do netu... :-)

Zsynchronizuj z active sync poprzez bluetooth i automatycznie

Nie mam active sync w urzondzonku - to jest Magellan Maestro
4370 "przerobiony" przy użyciu pakietu software MioPocket.

Opisy znajdziesz w sieci.

Acha... :-) Jasne.

Data: 2009-08-30 23:09:36
Autor: Grzegorz S
router z WiFi + Bluetooth PAN
> [...]

Nie mam active sync w urzondzonku - to jest Magellan Maestro
4370 "przerobiony" przy użyciu pakietu software MioPocket.

Coś ściemniasz chłopaku :)

http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=126773

tutaj piszą, że jak najbardziej można połączyć to poprzez activesync

> Opisy znajdziesz w sieci.

Acha... :-) Jasne.

Jasne i oczywiste.  :-)

--