router z możliwościa kontroli transferu

Data: 2009-03-13 09:30:02
Autor: derty
router z możliwościa kontroli transferu
Czy sa dostepne routery 3G które umożliwiają kontrolę dziennego transferu?
Chodzi mi o podział internetu z playa na kilka osób w ten sposób aby po wykorzystaniu
np 50Mb dziennie internet byl odłaczany dla tej osoby

Data: 2009-03-13 09:45:43
Autor: Buniek
[...]

Zainteresuj sie LINKSYSEM z mozliwoscia dopiecia modemu GSM + alternetywny soft(moze sie uda zbudowac taka funkcjonalnosc). Lub kawalek komputera na linuxie, wada jest taka ze trzeba miec pojecie o linuxie  ale na bank mozna tam to zrobic i pewnie wyjdzie taniej niz linksys.

Buniek

router z możliwościa kontroli transferu